Forsikringer..?

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Hva har dere av forsikring, og hvor har dere den?
Har dere noen gang hatt behov for å bruke den, og evt gode erfaringer rundt det..?

Vi vurderer å bytte selskap, men det er jo en jungel der ute O.o

vi har forsikringer gjennom medlemskap i Handel og Kontor (LO). Det meste dekket der, men har selvsagt bilforsikring og. Den har vi gjennom IF. Fikk en supergod pris gjennom forhandleren vi kjøpte bilen hos.

Heldigvis enda ikke fått behov for å bruke forsikringen.

Har alle våre hos if.
Har heldigvis ikke måttet bruke hverken egne eller barnas enda mtp helserelaterte forsikringer.
Innbo hatt vi brukt ved lynnedslag hvor pc tok kvelden. Det gikk kjapt og greit.
De har også bistått i en sak hvor jeg og ene bilen vår ble skadet i en påkjørsel, hvor det hatt vært motpartens selskap som har dekket, men hvor kommunikasjon har gått med if. Kun gode erfaringer herfra.

Har forsikring gjennom gjensidige hvor gubben har forsikring. Jeg har familie forsikring gjennom sykepleierforbundet. Så er godt dekket her. Ikke fått behov for den og håper heller ikke vi får det:-)

Vi har alle hos gjensidige. Har måtte bruke den en gang men kun som hjelp til krangling. Vi ble påkjørt av en annen bil.

Vi har forsikringer gjennom Gjensidige - sambo får utrolige gode tilbud gjennom sin fagforening så ingen andre klarer å matche ;) har vel brukt den en gang da jeg kjørte på en annen bil :P

Har ulykke,skade og livsforsikring via jobb hos storebrand. Mannen har samme via sin jobb hos sparebank1. Pluss at vi har en ekstra livsforsikring på han i storebrand. Bilen er hos storebrand. Innbo har vi via fagforeningen til mannen. Barna er forsikret i storebrand:)
Har brukt forsikringen jeg hadde i gjensidige en gang da jeg fikk slått ut noen tenner. Var ingen problemer med å få dekket alt, måtte bare ha bilder og bekreftelse fra tannlegen på at jeg ikke hadde råtne tenner i utgangspunktet;)

Bruker Landbruks forsikring på
Begge gutta
Innbo
Hytta
Bil

Gubben bruker Gjensidige på huset og sitt

Har person-, helse- og reise forsikring på jobben

Vi har barneforsikring, dødskapital, ufør og kritisk sykdom i Eika. Innbo, hus, bil, henge og garasje i Landbruksforsikring + at vi begge har forsikringer gjennom jobben.

Har gjensidige. Brukt en gang pga noen stjal gifteringen min og forlovelsesringen min. Fikk penger tilbake av gjensidige samme dag og fikk kjøpt nye ringer samme dag da. De var veldig kjappe og koselige å prate med også :)

Vi har det meste vi trenger gjennom fagforeningene våre, og litt gjennom andre foreninger (instrumentet til jentungen gjennom korpset, f.eks.). I tillegg har vi bolig og noen dyre enkeltgjenstander hos If.

Vi hadde Gjenstridige tidligere, men de har så kronglete kontrakter at vi ikke følte oss trygge I forhold til vannskade, naturskade eller brann.

Jeg har gjensidige og der er innbo, forsikringer på frøkna, meg, reise og katta. Skal forsikre lillebror når han er 3 mnd :) har kun brukt forsikringen på katta når han ble syk. Ringte de for å forsikre meg om at det som feilte pus ble dekket og det gjorde det. Så dyrlegen skulle bare sende regningen til de og så fikk jeg regning på det resterende når gjensidige hadde betalt 75% som de dekker :)

Har alle forsikringene mine gjennom Eika,har aldri fått bruk for de :)
Er også forsikret gjennom jobb

Har alt utenom innbo hos via Nordea :-) har hvertfall bil, hus og helsediv :-P litt usikker på om jeg har reiseforsikring akkurat nå, lenge siden jeg har reist noe :-P

Hva har dere av forsikring, og hvor har dere den?
Har dere noen gang hatt behov for å bruke den, og evt gode erfaringer rundt det..?

Vi vurderer å bytte selskap, men det er jo en jungel der ute o_O

Har gjensidige hvor mannen har alt sitt. Full forsikring på alle og på huset. Har aldri hatt bruk for den annet enn at modemet til internett og diverse gikk ann når det tordnet ute så da brukte vi den :-)
Grådig greit og en selvfølge at man har forsikring syns jeg. Katten og hunden er ikke forsikret gjennom gjensidige da, men har jammen meg forsikring på de å :D

Vi har det meste vi trenger gjennom fagforeningene våre, og litt gjennom andre foreninger (instrumentet til jentungen gjennom korpset, f.eks.). I tillegg har vi bolig og noen dyre enkeltgjenstander hos If.

Vi hadde Gjenstridige tidligere, men de har så kronglete kontrakter at vi ikke følte oss trygge I forhold til vannskade, naturskade eller brann.
Gjenstridige :-D Herlige autocorrect!

Vi har noen forsikringer gjennom fagforeningene, og resten i Eika.

Har alle mine forsikringer i sparebank 1 og LO, siden jeg er organisert. Fått veldig gode priser der når jeg har alt på en plass, + både lån og kontoer :)

Back
Topp