Forsikringer

lolol

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Julegavene 2019
Hva slags forsikringer har dere? Har innbo og reise, men siden jeg ikke har vært ansvarlig for et annet menneske før har jeg heller ikke kjøpt flere. Hva burde man ha, og hva er unødvendig?

Har ulykke og ansvar på datter, dødsforsikring på meg og mannen (pga huslånet) datter dekker alle ulykker, sykehus og eks hærverk ho måtte påføre ila årene. Dødsfall på ho har jeg ikke brydd meg så mye om, men har fått bruk for ulykke da ho falt og slo ut tanna hjemme som 1 åring.

Har forsikring på lille :-) thats it, men bor hjemme da og de har innbo forsikring (hadde det før). Vurderer å få ulykke, på hunden og livsforsikring på meg selv nå når jeg får så god råd ^^

Har forsikring på hus, bil *2, hund, reise, barna (død, ulykke& invalidiserane) og meg sjølv.

Har ikkje på mini i magen enno, men han skal få når han kjem til verden.

Innbo har vi ganske høg, for den er ofte undervurdert..

Gubben har så og si alt av forsikring. Jeg har noe gjennom lo. Vet mini blir dekt av den.

Jeg har vell noe gjennom lo.
Min sønn er forsikret gjennom frende, er vell sånn livsforsikring. Å noe uføre mener jeg. Den dekker han til han er 26, å forsikring dekker ombygging av bolig ved eks rullestol o.l. Og jeg får dekket lønn om han havner på sykehus over lengre tid, er sikkert mye mer også :-)

Har til hus, bil, kattene og oss selv, har i tillegg noe igjennom jobben som jeg mener skal dekke den lille - men blir nok en gjennomgang av det før han kommer :)

Vi har hus, bil, person og ulykkesforsikringer på oss alle, reiseforsikring og fritidsforsikring og inneboforsikring. Også har jeg forsikring på utstyret mitt i studio i tillegg..
Minste sønnen min har foresten en super forsikring i barnehagen som også dekker

Vi har som mange andre her bilforsikring, hus og innbo (ganske høyt for som nevnt over er denne ofte satt for lavt). I tillegg har vi reiseforsikring, livsforsikringer på oss voksne og på jenta vår (ulykke, sykdom, død...).

Jeg har tidligere jobbet med forsikring, og liker å være "rett" forsikret. Selv om det stort sett er sånn at man ikke får bruk for forsikringene og at man helst ønsker å ikke bruke de, er de gull verdt den dagen man trenger de. Var ihvertfall gull verdt med reiseforsikring da vi sto på flyplassen i Roma på bryllupsreise og kofferten til mannen ikke kom. En liten telefon til forsikringsselskap og rett inn på nærmeste klesbutikk for å få kjøpt litt klær i varmen, og pengene var tilbake på konto 3 dager etter hjemkomst.

Back
Topp