Forsikring

baby_i_magen

Glad i forumet
Er det noen andre her som har, eller har tenkt å forsikre barnet sitt i magen? Det skal vi gjøre. Klem![:)]

Det har eg ikke tenkt på, har planer om å forsikre henne etter hun er født. Begge guttene mine har barneforsikring og det er veldig lurt synes eg.
Hva går forsikring i magen ut på?

Trodde ikke du fikk forsikring før de var x antall uker på vei, men det er kanskje forskjell fra selskap til selskap..

Dette har jeg aldri hørt om...? Noen som kan forklare litt hva forsikring av babyen inni magen går ut på?[8|]

Jeg har vært inne på sidene til både gjensidige og if for å se, men det står ingenting om forsikring av barn før fødsel...

vi skal forsikre etter barnet blir født ja.. men tror ikke man kan forsikre ungen inne i magen.. tror også ungen må være så så gammel når man forsikrer den.. har sett en lignenes tråd på generell... dette fordi det er ikke uvanlig at ting kan sje underveis i svangerskapet osv..

Det er Trygg Hansa som har denne forsikringen.

Vi ser ingen forskjell på å forsikre et barn i magen og et barn i barnehagen. Vi kan aldri forsikre deg mot bekymringene. De vil være der både før og etter fødselen. Men det vi kan er å gi deg en ekstra trygghet på veien fra svangerskap til fødsel og gjennom barnets første leveår.

Så er du kanskje én liten bekymring fattigere, og kan bruke mer tid på å planlegge, drømme og glede deg.

Tiden med barn i magen er full av glede og forventninger. Og bekymringer. Alt er nytt, alt er annerledes og det er så mye som kan gå galt. Som i livet forøvrig. Heldigvis går det som regel godt, både i svangerskapet - og i livet.

Hva forsikringen dekker

Medisinsk invaliditet
En skade som er ufrivillig påført kroppen i en plutselig ytre hendelse. En livsvarig reduksjon av den forsikredes fysiske helsetilstand.

Dødsfall
Forsikringen gir erstatning hvis barnet som er forsikret dør uansett årsak.

Hva skjer ved en ulykke?
Hvis barnet blir utsatt for en ulykke under svangerskapet, ved fødselen eller i sitt første leveår, vil erstatningen bli utbetalt så fort graden av medisinsk invaliditet er fastsatt. Ved dødsfall blir erstatningen utbetalt med en gang.

Hva skjer når barnet fyller ett år?
Vår klare anbefaling er at alle barn (og voksne) bør være forsikret hele livet. Derfor kommer vi til å kontakte deg om barneforsikringen TryggeBarn i god tid før VenteBarn forsikringen opphører. TryggeBarn gjelder frem til barnet er 20 år forutsatt at du fornyer den hvert år.

Dette var det jeg fant på hjemmesiden deres.

kjekt..hva koster denne da?

Det vet jeg ikke, må vel høre med Trygg Hansa sikkert. Vi skal ordne opp i forsikringene våre, nå når vi har kjøpt oss leilighet. Så det blir vel å forsikre lillemann også:) God natt! Klem!

ORIGINAL: Camilla_21

Er det noen andre her som har, eller har tenkt å forsikre barnet sitt i magen? Det skal vi gjøre. Klem![:)]

jepp, vi skal forsikre prinsessa vår ja, det er noe vi automatisk kommer til å gjøre, men ikke før hun blir født.

lykke til med forsikring

Back
Topp