Forsikring

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Skal dere forsikre de små? Fra når?
I tilfelle hva slags forsikring og i hvilket selskap?

Lille er forsikret via codan til 6 mnd, så må begynne å tenke på noe snart.

(Lurer på om jeg har spurt før, men ammetåka er reell!!)

Har forsikret han i sparebanken, siden vi har alt annet der :-) Barne- og uføreforsikring, tegnet rett etter han fylte tre mnd.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Ville, men vi får ikke pga lav fødselsvekt. Men skal forhøre meg,vil ha full forsikring med uføre:(

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Vi har alt sv forsikringer i Gjensidige. Så da vesla ble født ble hun midlertidig forsikret der,og når hun bikket 3 mnd ble hun forsikret på lik linje med sine storesøstre.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi setter vel forsikring på mini til sommeren.. har på de to andre barna og mener vi har det hos Storebrand.. :) men husker ikke navnet på forsikringen..bare at det var den beste dem hadde :P

Vi har faktisk vært i dag og ordna det...
Forsikring i sparebanken siden vi har alt der.. :)
Barne og uføre forsikring eller ka den no heite....

Gjensidige her og, har alt der :)

Ja, da ordna jeg det idag og. KJekt å ha på disse små.. Burde kanskje forsikre meg selv og? :P Gjør dere det da?

Ja, da ordna jeg det idag og. KJekt å ha på disse små.. Burde kanskje forsikre meg selv og? :P Gjør dere det da?

Samboer satte en forsiktig på seg selv..som går ut på at om det skulle skjedd noe og han dør (grusomt å bare skrive det :eek: ), så får jeg og barna 500.000kr..

Eg har faktisk ikkje tenkt på det. Men er vel kanskje på tide å sjekke det ut. Snuppa er 4 mnd snart.

Back
Topp