forsikring!!

Evette

Gift med forumet
Hva har dere og hvor mye betaler dere? Vi Flytter inni et hus snart og har nettopp godtatt et forsikringstilbud fra Nordea. Det blir på omtrent 3000 i mnd og dekker da; Alt av skade på huset (300 kvm, Boareal 155 kvm) Innbo til 1,5 mill, 2 barn, reise, 2 biler, og personforsikring på meg og mannen.

Er jo vanskelig å sammenligne fordi det også har noe med hvor mye man får igjen dersom noe skulle skje, egenandel om man kræsjer bilen, km på bilene osv. i tillegg til at man hvert år får prosenter og vi har så mye som 75%, og betaler derfor 1/3 av hva dere gjør inkl garasje men da kun en bil :-)

Ja, men synes det er greit å se hvor mye andre betaler. Person og barneforikringene er de dyreste da

Vi betaler mindre. Men må si at pga en sak med forsikringsselskapet då fikk vi avslag. De brukte 5 mnd på en ulykke som ikke var var vår feil.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har akkurat bytta selskap og betaler 800,- mindre i mnd for akkurat samme betingelsene.
Villa, innbo, reise, barn, livs(på oss voksne) og 2 biler.

Appen vel ;)

Me har:
Reise
Barn
2 livsforsikringer
2 uførepensjoner
2 biler
Katt
Hus
Innbo
Låve

Betaler ca 2800,- pr mnd hos Gjensidige.

Vi har fritidshus med naust og uthus, 2 bilforsikringer, innboforsikring, reiseforsikring familie, super barneforsikring og ulykke/livsforsikring på oss voksne.
Vi betaler ca 30.000 i året, men ligger i forhandling med nytt selskap nå! :)

Høres litt dyrt ut

dyrt!! vi betaler 4000 på huset i året (ca 90 kwm) 180 kr ace barneforsikring for to barn i mnd. livs/pers. forsikring meg og mann 3-4000 i året. bilforsikring ca 2000 i året.

innbo har vi gratis i fagforening. har du sjekket om du har det?

Vi har
2 livsforsikringer
2 uføreforsikringer
2 kritisk sykdom forsikringer
Innbo
1 bil
Også 1 komplett barnepakke

Betaler 3200 i mnd.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Tror nok det beste for deres del er å ringe flere selskaper, og sammenlign med dere selv!:) jeg syntes 3000,- i mnd hørtes mye ut. Og jeg har jobbet i IF.

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har ikke sjekket ut så mye enda. Men det kommer vi til å Gjøre når vi har kommet oss på plass! Altså ordningen til nordea var fin den, men får vi det billigere bytter vi!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Betale 500kr i innbo og barne forsikring i måneden har gjensidige :)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Last edited:
Back
Topp