Forsikring av barn *insp*

ORIGINAL: Tyttebæra

ORIGINAL: hirly

Ingen steder. Får ikke før han er 2 år. Da velger vi Tryg.

Forsikrer ikek Tryg barn under 2 år?

Jo, men han hadde for lav fødselsvekt, så han fikk ikke. Vet noen er heldige, men har fått avslag hos 4 stk, så da venter jeg til han blir 2, så han får hos Tryg.

SÅnt er grunnen til at jeg bare utsetter og utsetter.. Men han hadde ikke for lav fødselsvekt da.. så det kan de ihv ikke si..

Ingen steder. Får ikke før han er 2 år. Da velger vi Tryg.

Forsikrer ikek Tryg barn under 2 år?

Jo, men han hadde for lav fødselsvekt, så han fikk ikke. Vet noen er heldige, men har fått avslag hos 4 stk, så da venter jeg til han blir 2, så han får hos Tryg.

SÅnt er grunnen til at jeg bare utsetter og utsetter.. Men han hadde ikke for lav fødselsvekt da.. så det kan de ihv ikke si..

Jeg syntes det er helt forkastelig. Gutten min er 100% frisk, og har like liten sjanse som andre barn til og bli syk. Men, men. Ikke har jeg fått svar på klagene mine heller. Hurra for Norge!

Er forsikret hos gjensidige,d er er alle forsikringene samlet, derfor ble det der

opp

Vi har Ace..

ORIGINAL: pandalise

ORIGINAL: Labambie

Vi har barneforsikring i Gjenside og en ekstra i Terra. Den i Terra er vel mer en rein ulykke og uføreforsikring. Mens andre er barneforsikring ved sykdom e.l.

Inninellom hører jeg om de som livsforsikrer ungene sine. Galskap.

Betyr det at de får et beløp om ungene dør?

Vi får det, men tror det er på 50.000, og slike summer er ment for å dekke begravelse (stein, kiste, alt sammen, og det er DYRT!)

Men skjønner hvis du mener de som har summen på flere hundre tusen, eller million.. Det er litt sært[&o]

Men så lenge barnet er under 18 år får man jo dekket begravelsen, hva er vitsen da?

ORIGINAL: Primadonna

Vi har barneforsikring i Gjenside og en ekstra i Terra. Den i Terra er vel mer en rein ulykke og uføreforsikring. Mens andre er barneforsikring ved sykdom e.l.

Vi får det, men tror det er på 50.000, og slike summer er ment for å dekke begravelse (stein, kiste, alt sammen, og det er DYRT!)

Men skjønner hvis du mener de som har summen på flere hundre tusen, eller million.. Det er litt sært[&o]

Men så lenge barnet er under 18 år får man jo dekket begravelsen, hva er vitsen da?

her er mer som sier at barneforsikringer ikke holder mål...og det bare er penger ut... http://www.dinside.no/111156/verdilose-barneforsikringer
(stjal fra en annen tråd)

ORIGINAL: Primadonna

man får innvilget 19000 i gravferdsstønad.. litt avhengig av formue og sånt.

Vi var moderate da pappa døde - valgte ikke den billigste kisten, men ikke noe dyrt heller. Annonsering i avis, utgifter til begravelsesbyrå for alt de gjorde, program i kirken og solist kom på 24.000.
Så kan du legge til blomster, stein og alt annet...
Bare bårebuketten vi valgte kosta 3500 kroner pluss 1500 for blomst fra barnebarna.
Steinen kommer antakeligvis på oppunder 20.000, vi har ikke bestilt den ennå.

Det er DYRT å dø - iallefall om du skal ha en verdig begravelse å se tilbake på for de etterlatte.

Terra[:D]

Back
Topp