Forsikre kanin?

Nei, jeg ville ikke forsikret en kanin. Jeg har hatt kaniner hele livet og aldri hatt behov for veterinær. Annet enn til avliving ved alderdom. Dersom du er bekymret for tennene, så vær flink å gi den greiner, tørre brødskalker og knekkebrød.

Hvis det er en egenandel på 1000kr så er det faktisk litt rimeligere å avlive kaninen, i stede for å gi den unødvendig påkjenninger. I min verden skal dyret ha et verdig liv :)

Brød og knekkebrød skal de ikke ha :)

Her er det 80-90% høy.. Litt pellets.. Og en neve urter :)

Men eplegren... Det er jo tre med frukt? Men annerledes? Sikkert fordi eple kan gis i bittesmå biter sjeldent?

Men eplegren... Det er jo tre med frukt? Men annerledes? Sikkert fordi eple kan gis i bittesmå biter sjeldent?
Jegmente trær med steinfrukter :) skrev feil, hehe.. Ser på TV samtidig.

Tynne eller tykke kvister, begge deler er helt fint. De liker å barke kvistene, så det er bare å gå ut i skogen og plukke kvist. Men husk at høy fortsatt skal være hovednæringen da.

Jegmente trær med steinfrukter :) skrev feil, hehe.. Ser på TV samtidig.

Tynne eller tykke kvister, begge deler er helt fint. De liker å barke kvistene, så det er bare å gå ut i skogen og plukke kvist. Men husk at høy fortsatt skal være hovednæringen da.

Her består maten hovedsakelig av høy :) i hvertfall 80%.. Om ikke mer. Hun får høy, 2 ss oxbow pellets og litt urter hver dag :)

Har kaninboken :) lærer mye der!

Back
Topp