Forsamtale *oppdatert*

*dreamer*

Forumet er livet
I dag kl. 11 skal jeg og sambo til forsamtale på ullevål. Jeg er såååå spent!
Håper vi får vite sånn ca. når jeg kan begynne på medisiner, og at det ikke blir så alt for lenge til[;)]
Kryss fingrene for meg jenter[:D]

***********************************************************************************

Forsamtalen gikk veldig bra. Vi var kjempenervøse før vi kom inn, men når vi kom inn var det ikke noe skummelt i det hele tatt. Hun gikk gjennom resultatene av prøver vi har tatt tidligere, og sa at det ikke var noen grunn til videre utredning av oss. Alt så fint ut. Hun fortalte at det vanligvis er 1 av 3 som blir gravide pr innsetting, men at sjansen for å bli gravid mest sannsynlig var høyere hos oss fordi jeg er så ung. Hun sa at ventetiden er 4-6 mnd etter de mottar søknaden. Dvs. at vi kommer i gang mellom oktober og desember. Vi kommer til å få brev i posten om når jeg kan ringe inn mensen. Så da håper jeg at vi kommer inn så fort som mulig [:D]

HURRA!!! Endelig vennen!!! [:)][:)][:)] Skal krysse alt som krysses kan for deg, er jo ikke lov til noe action her likevel [8D]

Gleder meg til oppdatering!! Klem

Krysser alt som krysses kan[:D]  Masse lykke til[:)]

Dette bli spennende! [:D] Lykke til i dag!

Så spennede!! Jeg skal til forsamtale på Ullevål neste uke. Kan du ikke oppdatere på hvordan ting går ?? Masse lykke til

ORIGINAL: Ivara

Dette var gode nyheter *dreamer* [:)]

Håper du kommer inn før jul!

så bra[:D][:D]lykke lykke til[:D][:D]

Håpar du kommer i gang før jul[:)][:)][:)]

Dette blir moro! [:D] Håper tiden frem mot forsøket går fortere enn fortest! [;)]

Hihi.. så søøt du er *dreamer* Jeg gleder meg til å følge med på veien deres jeg nå. Baby on it's way

Endelig er du igang, har jo fulgt med deg lenge nå.

Da krysser jeg fingrene for at dette gjør susen og det blir din tur å gå med mage til jul, dog ikke stor men alikevel...en hemlighet i magen[;)]

Så godt å vite at det blir forsøk på dere i høst. Kjempe spennende! Masse lykke til![:)][:)][:)]

Så flott[:)][:)][:)] Da er dere snart i gang jo[:)][:)][:)] Gleder meg til å følge med[;)][:D]

Lille Mille: Du og[:D][:D][:D] Synes det er så fantastisk at du sprer så mye glede og gode ord, selv etter den lange tiden du har prøvd! Gleder meg masse til å følge med på deg og[:D]

Twinanne: Ja vi har fulgt hverandre en goood stund nå. Tusen takk, det håper jeg og[;)] Også håper jeg at det snart kommer en liten spire i magen din[:D]

Tøysa og RANDÅLF: Tusen takk[:)][:D] Kjempespennende å følge dere og, og krysser alt jeg har for at det blir full klaff for dere snart[;)]

Back
Topp