FORSAMTALE MAI 2018

Fruflis

Gift med forumet
Junibarna 2019
Noen andre som skal til forsamtale i mai? Vi har time 9.mai. Veldig spent! I mellom tiden bruker jeg Letrozol for å fremme EL. Syntes det er godt å vite at vi har IVF i ryggen til sommeren dersom vi ikke klarer det selv. Har vært prøvere i 2 år og 3 mnd [emoji52]

Vi skal til forsamtale på Haukeland i Bergen.

Heldige oss skal plutselig inn på torsdag neste uke istedenfor 9.mai! [emoji43][emoji7]

Gull når det går den veien[emoji7][emoji7][emoji7]

Ååå? Hadde du time torsdag kl 09? [emoji23]
Jepp :joyful:

Hadde opprinnelig time 14/2, men flyttet den frem siden jeg var helt nygravid da og var redd for å miste. Så fikk jeg ny time 15/3. Skulle ringe de denne uken for å avbestille, men så kom de meg i forveien og ringte meg i går for de hadde sett på bl.prøver at jeg hadde testet positivt :joyful:

Jepp :joyful:

Hadde opprinnelig time 14/2, men flyttet den frem siden jeg var helt nygravid da og var redd for å miste. Så fikk jeg ny time 15/3. Skulle ringe de denne uken for å avbestille, men så kom de meg i forveien og ringte meg i går for de hadde sett på bl.prøver at jeg hadde testet positivt :joyful:

Artig! [emoji7] Så kjekt at din graviditet førte til fremskynding i prosessen for oss! [emoji7][emoji173]️ Gratulerer så masse med graviditeten [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Artig! [emoji7] Så kjekt at din graviditet førte til fremskynding i prosessen for oss! [emoji7][emoji173]️ Gratulerer så masse med graviditeten [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
:Heartred:Heartred

Back
Topp