Forsamtale imorgen

Sanndy

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
FebbisBebbis2021 ❄️
Kjenner jeg er veldig spent, vi blir jo hvertfall et steg nærmere målet etter dette. Håper å bli litt klokere på når jeg kan få starte:)

Begynner å bli litt utålmodig etter å ha prøvd I over 3 år, så håper vi kan sette igang så fort som mulig:p det står jo I brevet at de fleste får starte behandlingen i neste syklus etter samtalen:D

Lykke til med forsamtalen i morgen! Håper dere får starte opp raskt etter sommerferien! :)

Takk;) ja håper virkelig det, men blir jo hvertfall godt å få snakket med de der inne og få litt svar på ting vi lurer på. Alt dette er helt nytt for oss og kjenner at det å ikke vite hva som skjer eller når er verre enn ventetiden :p

Lykke til på forsamtalen! :)

Takk alle sammen :D

Lykke til :)

Takk, skal oppdatere dere imorgen på hvordan vi ligger ann;), håper virkelig at de sier at jeg kan begynne på spray i neste syklus:D

Da er vi ferdig med samtalen, mangler vare å ta blodprøver så kan vi reise hjem.
Er veldig fornøyd, fikk mye informasjon og positive tilbakemeldinger :D

Fikk alle resepter på medisiner og skal begynne med sprøyter 3.mensdag i ikke den neste syklusen men den etter det igjen, må hoppe over en syklus pga ferie. Men mensen blir ca 10.august og uttak ca 25.august, så nå kan bare sommeren bli ferdig fort for min del ;):p

Lykke til med forsøk i august!:)

Back
Topp