Mannen leverte prøve ei lita stund etter at vi var ankommet sjukehuset.
Så var det å vente på å bli ropt opp. Var et par andre par på venterommet også. Da vi ble ropt opp var det inn på et undersøkelserom.
Først snakket vi litt om det som var blitt funnet ut tidligere og prøvd ut, deretter ventet en innv.ul for min del, mens prøven til sambo ble sjekket.
Eg var "heldig" og hadde fått mensen to dager før timen, så etter litt prat legen & sjukepleieren imellom blei det bestemt at vi skulle få starte opp allerede den syklusen. Er vel gjerne vanlig å vente til neste, evt ringe når man er klar. Og alt må selvsagt klaffe med sjukehuset/klinikken, at det er plass til paret.
Etter den samtalen, så skulle vi egentlig hatt en parsamtale, der en 3-4 andre par snakker med legen/& sjukepleier og får svar på det de måtte lure på.
Eg hadde lært meg masse her inne på A.B, bl.a om medisinering og "gangen" i det mot uttak, så slapp unna den biten.
Før vi reiste heimatt viste sjukepleieren meg bare korleis sprøyta skulle settes så eg hadde nyss i det.
Er vel vèl 2 år siden eg hadde forsamtale, men husker nå jaggu litt av det for det.[;)]
Lykke til med forsamtalen!![:)]