Forsømmer han

Mirus

Forumet er livet
Han ligger å storkoser seg i babygymmen nå, skravler og har det bare kos høres det ut som. Bæsjer gjør han visst og. (Akkurat nå, så må skifte bleie...[;)]) Synes liksom jeg forsømmer han og har dårlig samvittighet her jeg sitter. Er jo egentlig ingen grunn til å ha det heller. Flere som har det slik? [8|] Utrolig godt å bare sitte når han er stille og storesøster sover. [:)][&:]

ja har det samme , hehe. Men er ikke saa ofte hun vil vaere for seg selv om dagen gitt, hun ser litt paa tv bare [X(]

ja sitter meg ned for meg selv av og til når han leker... men han ligger der ikke lenge.. han begynner alltid å fryse når han er på gulvet selv om han ligger på flere tepper og har teppe over seg... [&:] gulvkaldt virker det som.. hehe

Samme her. Får dritdårlig samvittighet når jeg legger/setter henne ifra meg, selv om hun har det åkejj liksom[:)]

Syntes ikke du skal ha dårlig samvittighet for det [:D] Så lenge han trives, og virker som han har det bra, er det kjempebra for de å kunne ligge alene. tror man får igjen masse for det seinere også [:D]

Men jeg skjønner hva du mener, guttene var sånn før de også, kunne ligge på teppet eller i vogga og bare kose seg og jeg fikk dårlig samvittghet for at jeg ikke underholdt de. Men nå er det ikke sånn lenger [;)] Er ikke så lenge de kan ligge for seg selv lenger før de blir utålmodige. Så jeg ville bare ha nytt det hvs jeg var deg, han får helt sikkert nok kos og kjærlighet resten av døgnet [:D]

Du skal ikke ha dårlig samvittighet for det, jeg tror faktisk de trenger litt tid for seg selv for å bearbeide sanseinntrykk og alt det der.
De blir så fort overstimulert.

Bare nyt tiden[:)]

tror ungen min liker å være litt alene.. hvis jeg tuller for mye, blir han gretten.
men ligger han alene på babygymmen, så kan han ligge leeengeee å skravle å utforske!

følte meg fæl som satt ved dataen før, men ikke nå lengre! Ser han trives så :)

Nyt freden mens dere kan![:D] Da Emma var baby ikk hun ligge en del for seg selv og oppdage det rundt seg. Hun brukte mye tid på å studere omgivelsene og armene sine og bena sine. Det endte med at hun ble en tenkebaby, og også en racer i språket[:D] HS fortalte at hvis de fikk ligge mye sånn så utviklet hjernen seg raskere og de blir flinkere til å leke for seg selv og aktivere seg selv senere. Og det stemte for vår del hvertfall[:)]

Om de blir lekt med hele tiden og konstant stimulert, så er det ofte en liten fare for at de blir for vant til det og får problemer med å finne på ting selv når de blir eldre[;)]

ORIGINAL: Badeand*

Nyt freden mens dere kan![:D] Da Emma var baby ikk hun ligge en del for seg selv og oppdage det rundt seg. Hun brukte mye tid på å studere omgivelsene og armene sine og bena sine. Det endte med at hun ble en tenkebaby, og også en racer i språket[:D] HS fortalte at hvis de fikk ligge mye sånn så utviklet hjernen seg raskere og de blir flinkere til å leke for seg selv og aktivere seg selv senere. Og det stemte for vår del hvertfall[:)]

Om de blir lekt med hele tiden og konstant stimulert, så er det ofte en liten fare for at de blir for vant til det og får problemer med å finne på ting selv når de blir eldre[;)]

herlig! da lar jeg han me god samvittighet ligge å prate til lekene på babygymmen, og ta å kjenne på de osv :) helt i ro å fred :)

..må få legge ved at når jeg var lita lekte jeg mye alene da mine søsken er åtte og ti år eldre enn meg. og jeg har alltid vært flink til å leke alene. og nå, da jeg er blitt voksen, så trives jeg godt i mitt egent selskap. noe jeg tror er viktig :)

Her elsker Maya og ligge på babygymmen alene. Hører henne skravle og gurgle mot lekene. Der har jeg ingen dårlig samvittighet [:)] HS sa også at det er bra for dem senere at dem lærer å være litt aleine. Hvis ikke får man det igjen når de blir eldre, at de begynner å grine hvis ingen av foreldrene er i nærheten.

Jo da, gjør jo det også altså. Men når tanken siger innover en så får man liksom litt vondt i mammahjertet, men jeg er veldig glad jeg har barn som kan ligge litt for seg selv. Gjorde det slik med jenta mi og ser at hun leker fint på egenhånd nå, så er jo fin læring idet og. [:)]

ORIGINAL: krogenbaby

tror ungen min liker å være litt alene.. hvis jeg tuller for mye, blir han gretten.
men ligger han alene på babygymmen, så kan han ligge leeengeee å skravle å utforske!

følte meg fæl som satt ved dataen før, men ikke nå lengre! Ser han trives så :)

samme her!! [:)]

ORIGINAL: Mirus

Han ligger å storkoser seg i babygymmen nå, skravler og har det bare kos høres det ut som. Bæsjer gjør han visst og. (Akkurat nå, så må skifte bleie...[;)]) Synes liksom jeg forsømmer han og har dårlig samvittighet her jeg sitter. Er jo egentlig ingen grunn til å ha det heller. Flere som har det slik? [8|] Utrolig godt å bare sitte når han er stille og storesøster sover. [:)][&:]

NYYYYYT DET!!! Vet aldri når stunden er over..[;)]

ORIGINAL: crispy

ja sitter meg ned for meg selv av og til når han leker... men han ligger der ikke lenge.. han begynner alltid å fryse når han er på gulvet selv om han ligger på flere tepper og har teppe over seg... [&:] gulvkaldt virker det som.. hehe

Jeg hadde det på samme måten, men kjøpte puslespill på toys'r'us i skumgummi og da blir hun ikke kald!

jeg har begynt å legge småen kl 19 og da sover hun til 5-6 så jeg tar meg ikke så mye tid for meg selv om dagen lengre. er for det meste klesvasken som blir gjort når hun ligger på varmekablene på håndkle uten bleie jeg drøyer for å få "bare" gjøre litt til[:D]

Back
Topp