Forsøk i mai

Jeg feiret vår nasjonaldag med 1 sprøyte Puregon. Så da får vi håper at aller gode ting er 3, med det fjerde SKAL det skje. Blir veldig rart med et kort forsøk, men absolutt å foretrekke:)

Håper det går bra med dere andre

Det blir noen spennende uker dette.
Håper dagene går fort ♡

Da har jeg begynt på progynova. Begynte igår, så regner med jeg skal inn til kontroll om litt over en uke :D

Jeg hadde 5 follikler på UL 16. Mai, og alle hadde fin størrelse! Det er det beste resultatet vi har hatt noen gang! Ikke dårlig for en low responder :-) Uttak blir på onsdag. Krysser fingrene for oss alle!

Da har jeg begynt på progynova. Begynte igår, så regner med jeg skal inn til kontroll om litt over en uke :D

Spennende :-)
Håper du slipper bivirkninger! :)

Jeg hadde 5 follikler på UL 16. Mai, og alle hadde fin størrelse! Det er det beste resultatet vi har hatt noen gang! Ikke dårlig for en low responder :-) Uttak blir på onsdag. Krysser fingrene for oss alle!

Kjempe bra :-)
Hvorfor må du vente til onsdag?
Jeg skal ta ul på fredag og krysser fingrene på uttak mandag

Masse lykke til ♡

Kjempe bra :-)
Hvorfor må du vente til onsdag?
Jeg skal ta ul på fredag og krysser fingrene på uttak mandag

Masse lykke til ♡

Jeg måtte stimulere videre i 4 dager til ;-) Sånn pleier det å være for meg - bruker mye penger på de sprøytene... Masse lykke til med uttak!!

Jeg måtte stimulere videre i 4 dager til ;-) Sånn pleier det å være for meg - bruker mye penger på de sprøytene... Masse lykke til med uttak!!

Aha :-) da forstår jeg
Må disse ukene gå fort for oss. Masse lykke til med uttak. Jeg kommer raskt etter håper jeg :D

Dytter opp denne ♥

Hvordan går det med mai gruppa??

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg skal ha innsett på torsdag, hvis eggene overlever opptiningen! :D

Jeg skal ha innsett på torsdag, hvis eggene overlever opptiningen! :D

Spennende :D
Krysser fingrene hardt for at de overlever ♥

Jeg skal ha uttak i morgen. Gikk unna på et blunk dette forsøket. Deilig med kort forsøk:) Jeg gruer meg ikke, men er veldig spent på resultatet.

Lykke til i morgen, Lykkelulla :) Satser på mange fine egg, og flere på frys.
Lykke til med innsett på torsdag, stinefine :) Håper alt går etter planen med tiningen.

Jeg har fortsatt ikke fått telefon om fryseeggene mine i dag :( Det er vel et dårlig tegn.. Men det er ikke over før jeg får bekreftelse.. Så holder håpet oppe en stund til.

Har satt inn 2 egg torsdag 23. Mai ruger og testdag 4. Juni :) håper det er to gullegg som klorer seg fast :)

Lykke til i morgen, Lykkelulla :) Satser på mange fine egg, og flere på frys.
Lykke til med innsett på torsdag, stinefine :) Håper alt går etter planen med tiningen.

Jeg har fortsatt ikke fått telefon om fryseeggene mine i dag :( Det er vel et dårlig tegn.. Men det er ikke over før jeg får bekreftelse.. Så holder håpet oppe en stund til.

Krysser fingrene for at du får en positiv telefon ♥

Har satt inn 2 egg torsdag 23. Mai ruger og testdag 4. Juni :) håper det er to gullegg som klorer seg fast :)

Gratulere som ruger ♥
Håper de klorer seg fast!

Jeg fikk endelig telefon fra klinikken. Det blir innsett med et egg i morgen. Vet de tinte to, men fikk ingen svar om hvor det hadde blitt av. Håper uansett alt går etter planen og jeg får positiv test om noen uker.

Jeg fikk endelig telefon fra klinikken. Det blir innsett med et egg i morgen. Vet de tinte to, men fikk ingen svar om hvor det hadde blitt av. Håper uansett alt går etter planen og jeg får positiv test om noen uker.

Så spennende ♥
Da ligger vi helt likt ♥

Så bra :) Masse lykke til :)

Back
Topp