Forsøk i mai

Butterfly75

Glad i forumet
Hvor mange er vi?

Regner med at for meg blir det innsetting av egg 29.mai eller 30.mai ♡

Fryseforsøk her,ul på 13.5 og håper på innsett fort etter det :-)

Fryseforsøk her, regner med det blir innsett i slutten av mai =) Starter opp med progynova i løpet av neste uke =)

Jeg er litt i tenkeboksen om jeg skal tine opp de siste eggene denne mnd. Jeg testet negativt på onsdag. Tror mensen kommer ila dagen, så da må jeg evt. starte på progynova i morgen.

Jeg sitter på venterommet nå, skal inn på UL :) Håper på å sette inn fryseegg neste uke kanskje el uka etter, eggløsninga mi er litt rar, så spørs når den er... ;)

Så spennende at vi er så mange :D
Vi må holde hverandre oppdatert. Er godt å ha noen som er nonlunde likt.

Masse lykke til oss alle.
Krysser fingrene hardt for at det blir mange positive tester og at spirene klorer seg fast ♡
Stor klem fra meg ♡

UL 16. mai. Håper jeg klarer å produsere noen egg denne gangen og! Blir spennende dette med oss alle :-) Lykke til!

Hvordan går det med mai gjengen??

Bivirkninger?

Dere som har vært på ul, hvordan har det gått? Noen som har hatt innsett?

I dag begynte jeg å stikke, 300 iu menopur. Er så godt å være skikkelig i gang ♡

Jeg har innsett i morra :-) Fikk litt bivirkninger i begynnelsen på progynova. Men det har gått seg til ;-) Har ikke merket så mye av utrogestan enda,bare litt trøtt. Masse lykke til med stikkinga og håper at dette er mnd det skal klaffe for oss :-)

-tasting fra telefon-

Jeg har som vanlig kjipe bivirkninger av Progynovaen.. :( Men det skal gå glimrende! Lykke til med innsett i morgen, Spinners :) Godt å være i gang, Butterfly :) Håper på mange positive tester fremover..

Jeg har innsett i morra :-) Fikk litt bivirkninger i begynnelsen på progynova. Men det har gått seg til ;-) Har ikke merket så mye av utrogestan enda,bare litt trøtt. Masse lykke til med stikkinga og håper at dette er mnd det skal klaffe for oss :-)

Spennende med innsett :D håper det går bra og at du sitter med en positiv test om 2 uker ♡

-tasting fra telefon-

Jeg har som vanlig kjipe bivirkninger av Progynovaen.. :( Men det skal gå glimrende! Lykke til med innsett i morgen, Spinners :) Godt å være i gang, Butterfly :) Håper på mange positive tester fremover..

Håper bivirkningene gir seg etterhvert

Vi skal få til mange positive tester fremover ♡

Jeg feiret vår nasjonaldag med 1 sprøyte Puregon. Så da får vi håper at aller gode ting er 3, med det fjerde SKAL det skje. Blir veldig rart med et kort forsøk, men absolutt å foretrekke:)

Håper det går bra med dere andre

Back
Topp