tretroll Forumet er livet VIP 23 Mar 2007 #1 det var #minime# som vant med dette bildet sant? Jeg er nemlig i ammetåka og har glemt det i vinertråden og siden jeg har hukommelse som en spurv ble jeg litt usikker...
det var #minime# som vant med dette bildet sant? Jeg er nemlig i ammetåka og har glemt det i vinertråden og siden jeg har hukommelse som en spurv ble jeg litt usikker...
tretroll Forumet er livet VIP 23 Mar 2007 #2 takker![:)] (og takk til den som oppfant ammetåke-unnskyldningen[:D] mye brukt her for tida....)
Munemor Elsker forumet 23 Mar 2007 #3 ORIGINAL: Nates Mamma takker![:)] (og takk til den som oppfant ammetåke-unnskyldningen[:D] mye brukt her for tida....) haha, den blir brukt daglig her[;)][:D]
ORIGINAL: Nates Mamma takker![:)] (og takk til den som oppfant ammetåke-unnskyldningen[:D] mye brukt her for tida....) haha, den blir brukt daglig her[;)][:D]
F Frumus. Gift med forumet 23 Mar 2007 #4 ORIGINAL: Nates Mamma takker![:)] (og takk til den som oppfant ammetåke-unnskyldningen[:D] mye brukt her for tida....) Hehe her også
ORIGINAL: Nates Mamma takker![:)] (og takk til den som oppfant ammetåke-unnskyldningen[:D] mye brukt her for tida....) Hehe her også