Forrige svangerskap sv denne

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Satt å leste her på bv om forrige svangerskap, er jo det samme som dette!!! Sykt!!! Å elsket solo da å(jeg som ikke drikker det til vanlig)!

Eg ble kvalm 3-4 uker før denne gangen en sist trøttere en sist trur eg:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Eg ble kvalm 3-4 uker før denne gangen en sist trøttere en sist trur eg:)

Blir spennende om det er flere da ;) trøttheten ble kastet på meg for 3-4 dager siden. Gir seg jo ikke . Har ikke gjort noe idag å nå ligger jeg på sofaen bare. Tror det er ei lita prinsesse til der inne, fikk bare den følelsen idag dumpa ned i hode

Hadde ingen sympt sist før uke 6... Da ble jeg kvalm 24/7 resten av svangerskapet... Nå er jeg trøtt, vondt i puppene og strekker endel.. Og kvalm innimellom...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hadde ingen sympt sist før uke 6... Da ble jeg kvalm 24/7 resten av svangerskapet... Nå er jeg trøtt, vondt i puppene og strekker endel.. Og kvalm innimellom...

Jeg leste gjennom dagboka mi å håper IKKE at dette svangerskapet blir som forrige grøss og gru. Håper på litt bedre form

Last edited:
Jeg leste gjennom dagboka mi å håper IKKE at dette svangerskapet blir som forrige grøss og gru. Håper på litt bedre form
Samme her.... Var driiiiit dårlig og sengeliggende med fare for fortidelig fødsel :(

Samme her.... Var driiiiit dårlig og sengeliggende med fare for fortidelig fødsel :(

Huff. Håper vi begge får et bedre svangerskap denne gangen. Var mye kvalm oppkast hodepine å sliten hele veien

Blir spennende om det er flere da ;) trøttheten ble kastet på meg for 3-4 dager siden. Gir seg jo ikke . Har ikke gjort noe idag å nå ligger jeg på sofaen bare. Tror det er ei lita prinsesse til der inne, fikk bare den følelsen idag dumpa ned i hode
Eg har ingen følelse på kjønn denne gangen:)

Helt ulikt, forrige gang var jeg trøtt og fikk bekkenløsning i uke 5. Denne gangen har jeg foreløpig ikke bekkenløsning og er ikke så trøtt, MEN: jeg er kvalm hele dagen frem mot kl 21 på kvelden og mye magevondt i forhold til sist gang. Husker ikke alt fra forrige svangerskap, er jo faktisk 6 år siden sist ;)

Back
Topp