Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende om det er flere da trøttheten ble kastet på meg for 3-4 dager siden. Gir seg jo ikke . Har ikke gjort noe idag å nå ligger jeg på sofaen bare. Tror det er ei lita prinsesse til der inne, fikk bare den følelsen idag dumpa ned i hodeEg ble kvalm 3-4 uker før denne gangen en sist trøttere en sist trur eg
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg leste gjennom dagboka mi å håper IKKE at dette svangerskapet blir som forrige grøss og gru. Håper på litt bedre formHadde ingen sympt sist før uke 6... Da ble jeg kvalm 24/7 resten av svangerskapet... Nå er jeg trøtt, vondt i puppene og strekker endel.. Og kvalm innimellom...
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Samme her.... Var driiiiit dårlig og sengeliggende med fare for fortidelig fødselJeg leste gjennom dagboka mi å håper IKKE at dette svangerskapet blir som forrige grøss og gru. Håper på litt bedre form
Huff. Håper vi begge får et bedre svangerskap denne gangen. Var mye kvalm oppkast hodepine å sliten hele veienSamme her.... Var driiiiit dårlig og sengeliggende med fare for fortidelig fødsel
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Eg har ingen følelse på kjønn denne gangenBlir spennende om det er flere da trøttheten ble kastet på meg for 3-4 dager siden. Gir seg jo ikke . Har ikke gjort noe idag å nå ligger jeg på sofaen bare. Tror det er ei lita prinsesse til der inne, fikk bare den følelsen idag dumpa ned i hode