Forranliggende morkake

Fjellguri

Betatt av forumet
Juliknøttene 2022
Hei damer! Fått beskjed om forranliggende morkake. Altså at den ligger rett innenfor magen. Er i uke 18 nå og venter nr 3. vil ikkje si jeg kjenner noe bevegelse enda. Erfaringer?

Hei, jeg venter også nr 3 og har foranliggende morkake. Jeg har først begynt å kjenne noe nå de 2 siste dagene, jeg er 17+3 ☺️

Jeg fikk vite i uke 11/12 at den ligger foran. Var på Oul på mandag og den ligger fortsatt foran men litt til min vestre side. Jeg startet faktisk å kjenne små bevegelser/spark på lørdag da var jeg 18+6.
Det har tatt laaaaang tid her, vært skikkelig redd for at det ikke har vært noe liv. Venter selv nr 3.
Bevegelsene er sikkert ikke langt
unna skal du se :Heartred

Hei damer! Fått beskjed om forranliggende morkake. Altså at den ligger rett innenfor magen. Er i uke 18 nå og venter nr 3. vil ikkje si jeg kjenner noe bevegelse enda. Erfaringer?

Hei! Jeg er i uke 20+3, har foranliggende morkake og kan ikke si jeg har kjent liv enda. Det hender jeg får noen sånne «det var ikke tarmene, det må ha vært babyen!!», men jeg vet jo ikke. Er førstegangs så synes det er vanskelig å vite sikkert:bored: Hadde ordinær ultralyd for en uke siden og alt var helt perfekt, så klarer å slappe mer av nå:happy: Fikk også beskjed om at det kan drøye noen uker til før jeg kjenner noe.

Back
Topp