Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg spørre hvorfor man ikke bør la de sitte i selen den veien?Helst aldri. Det må isåfall bli etter de har begynt å krabbe, reise seg og sitte selv kanskje, men da er de så tunge at jeg heller ville hatt de på ryggen.
Jeg prøvde bare i 5min for å testeFY!!!
Hehe måtte bare![]()
Nei men for å være seriøs, man bør ikke bære fremover. Og i alle fall ikke mer enn noen få minutter av gangen.
Det er ikke ergonomisk riktig for dem. Og de har ingen sjans til å verne seg mot inntrykk og usikkerhet eller vende seg mot deg for bekreftelse og trygghet.
Jeg prøvde bare i 5min for å testeinne da. Tenker litt på ryggen min også. Den blir jo belastet.
Setter veldig stor pris på svar, så takk![]()
Ja hehe det er sant. Derfor jeg spurte herBare hyggelig, er det man er her forVi bryr oss jo om de søte små!
Ja som Sara sier så er det for to ting. Det ene er at de ikke ser deg og får veldig mange intrykk uten å kunne bli skjermet, det andre er hoftene. Knærne skal være høyere enn rompa.Kan jeg spørre hvorfor man ikke bør la de sitte i selen den veien?bare lurer egentlig
har ikke helt satt meg inn i denne bæresele verden
![]()