Forovervendt i bæresele

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Når kan man begynne å ha de små forovervendt i bæreselen? :)

Når begynte dere isåfall?

Helst aldri. Det må isåfall bli etter de har begynt å krabbe, reise seg og sitte selv kanskje, men da er de så tunge at jeg heller ville hatt de på ryggen.

Helst aldri. Det må isåfall bli etter de har begynt å krabbe, reise seg og sitte selv kanskje, men da er de så tunge at jeg heller ville hatt de på ryggen.
Kan jeg spørre hvorfor man ikke bør la de sitte i selen den veien? :) bare lurer egentlig :) har ikke helt satt meg inn i denne bæresele verden :P

Tusen millioner inntrykk og ingen mulighet til å skjerme seg fra dem (og de fleste seler som tilbyt muligheter til å bære babyer slik har heller ikke. en ergonomisk god bære/sittestilling for den lille.

FY!!!

Hehe måtte bare :P

Nei men for å være seriøs, man bør ikke bære fremover. Og i alle fall ikke mer enn noen få minutter av gangen.

Det er ikke ergonomisk riktig for dem. Og de har ingen sjans til å verne seg mot inntrykk og usikkerhet eller vende seg mot deg for bekreftelse og trygghet.

FY!!!

Hehe måtte bare :P

Nei men for å være seriøs, man bør ikke bære fremover. Og i alle fall ikke mer enn noen få minutter av gangen.

Det er ikke ergonomisk riktig for dem. Og de har ingen sjans til å verne seg mot inntrykk og usikkerhet eller vende seg mot deg for bekreftelse og trygghet.
Jeg prøvde bare i 5min for å teste :) inne da. Tenker litt på ryggen min også. Den blir jo belastet.
Setter veldig stor pris på svar, så takk :D

Jeg prøvde bare i 5min for å teste :) inne da. Tenker litt på ryggen min også. Den blir jo belastet.
Setter veldig stor pris på svar, så takk :D

Bare hyggelig, er det man er her for :D Vi bryr oss jo om de søte små!

Kan jeg spørre hvorfor man ikke bør la de sitte i selen den veien? :) bare lurer egentlig :) har ikke helt satt meg inn i denne bæresele verden :P
Ja som Sara sier så er det for to ting. Det ene er at de ikke ser deg og får veldig mange intrykk uten å kunne bli skjermet, det andre er hoftene. Knærne skal være høyere enn rompa.

Vi bærer litt utover på turer nå, er 8 mnd og hun elsker å sitte og se fremover på tur. Tar ikke mange minuttene før vi snur hun tilbake :) vi bruker ergobaby 360, og i den sitter hun i M-stillingen og med knærna høyere enn rumpa også fremovervendt.

Back
Topp