Fornøyd :)

Friele

Glad i forumet
I går kjøpte vi speilreflekskamera :D er så fornøyd, og gleder meg veldig til å ta bilder av lille poden vår!! 
Måtte bare dele gleden en lørdagsmorgen!
Hva er planene deres for dagen?? 
Her har vi hatt vår første natt i leie leiligheten vår.. godt å ha et sted å bo imens man er på husjakt! Alltid spennende å sove nye steder, men det gikk bra:) Er også barnevakt for lille mann til søstra mi, nå sover han så godt i senga si etter en litt ivrig start på lørdagen! hehe. samboer tok seg en lur på sofaen for å si det sånn;) 
God helg :)

Grattis med kamra, har så lyst på sånn kamra jeg å, men har ikke råd nå..
Her er mannen i gang med å montere et klesskap på babyrommet, klesskapet som stod der har vi tatt ned på boden, så det skal jeg rydde ting inn igjen i, Så skal vi skru sammen sprinkelsenga etterpå <3. Mannen skal spille håndballkamp, så lurte på om jeg å snuppa skulle bli med å se på, tror ho hadde likt det..

Ha en fin dag alle sammen

Speilreflekskamera er morro :-D
Her skal sambo på jobb i kveld, og poden skal til noen kamerater. Snør godt her, så jeg kommer til å holde meg inne med fyr i ovnen :-)
Kanskje gjøre litt lettere husarbeid :-p

Er veldig glad i speilrefleks kamera vårt :-) Hvilket kjøpte dere? Vi har hat bursdagsfeiring for gutten vår, jeg orket ikke før jul og nå er jeg heeeelt ødelagt i kroppen. Morgendagen skal brukes til kos :-)

Dunn skrev:
Er veldig glad i speilrefleks kamera vårt :-) Hvilket kjøpte dere? Vi har hat bursdagsfeiring for gutten vår, jeg orket ikke før jul og nå er jeg heeeelt ødelagt i kroppen. Morgendagen skal brukes til kos :-)

Dette kjøpte vi :) Er veldig fornøyd! Må lære meg funksjonene ordentlig da, så blir det nok bra! Viktig å ta bilder av de små og det rundt dem:) 
Koselig med bursdagsfeiring da, men skjønner at det kan bli slitsomt! Slapp av og kos deg i morgen:)

Ååh, det kameraet har jeg! Det blir du nok fornøyd med  Jeg elsker mitt! Kjøpte det når småen var 6-7 måneder tror jeg :) Angrer veldig på at jeg ikke kjøpte et ordentlig kamera fra starten. For de bilene jeg har fra han var nyfødt er ikke kjempe fine akkurat. Heldigvis får jeg tatt masse fine bilder av han nå :) Og ikke minst snuppa når hun kommer :)

Aprilblomsten skrev:

Dunn skrev:

Dette kjøpte vi :) Er veldig fornøyd! Må lære meg funksjonene ordentlig da, så blir det nok bra! Viktig å ta bilder av de små og det rundt dem:) 
Koselig med bursdagsfeiring da, men skjønner at det kan bli slitsomt! Slapp av og kos deg i morgen:)

Ja, alltid viktig og sette seg inn i funksjonene. Det blir så mye enklere og bedre bilder da ;-) Jeg fikk ihvertfall sove til 9, da våknet kroppen min av seg selv og nå skal den syke samboeren min få sove. Han var snill og sto opp med guttungen :-)

Vi ha også et bra kamera. Har imidlertid gammelt videokamera. Har ønsket meg nytt til bursdagen i februar. Håper sambo kjøper :)

Back
Topp