Fornøyd med vogna?

Veivalsa

Forumet er livet
Himmelbarn
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Marshmallows2021
Nå har sikkert de fleste fått testa vogna med både bag og sittedel.
Hvilken vogn har dere og er dere fornøyd? :)
 
Stokke Trailz, elsker bagdelen spesielt godt og den er klart best når vi triller med hundene og på grus/snø etc. Har også babyjogger city elite, har ikke bagdelen til den - men elsker at sittedelen kan legges ned. Synes joggeren er en mye mer allsidig vogn enn trailz. Lettere å reise med og tar en tredjedel av plassen. Vi kommer nok til å bruke joggeren mest etter hvert, men akkurat nå vil lille se oss når vi triller så vi bruker trailz hver dag enda.
 
Urgh nei. Har teutonia be you elite. Var veldig fornøyd med bagdelen, men sittedelen er noe dritt da jeg ikke kan få opp Selene for å tre gjennom vognposen. Og de to små hjulene foran funker dårlig i terrenget. Det som er positivt er at han kan sitte mot meg, og jeg kan klikke rundt håndtaket hvis jeg må snu han pga sola e.l. Tror jeg må kjøpe en brukt sportsvogn i tillegg..
 
Mountain buggy Terrain. Veldig fornøyd [emoji4] Bagdelen var litt liten, men det passet bra mtp årstidene likevel. Hadde blitt for trangt med vinterpose og 5/6 mnd baby oppi der. Sportsdelen kan legges flatt, men ikke snus mot meg. Dette var veldig uvant i starten men har gått seg til (vesla bryr seg ikke, det var nok bare meg). Hun sover godt i den om vi går tur eller løper tur [emoji4]
 
Britax smile 2 (med begg,sportsdel og bilstol)
Vi bruker den mest da snuppa kan sitte mot meg.
Men har også sportsvogn med 3 hjul bumbleride indi
Og reise trille babyzen yoyo+ .. den har vi brukt mye få ferie og små turer til oslo
 
Britax go big og Stokke scoot. Veeeeldig fornøyd med britaxen. Fantastisk vogn. Lett og legge sammen, kommer frem på allslags føre, fin størrelse på både bag og sittedelen. Kan virkelig anbefale denne! Scooten er Ok som sommertrille. Kjøpte den fordi vi ønsket en lettere trille å ha i bilen/reise. Baby sitter høyt i den og har god oversikt. Sittedelen kan brukes begge veier. Men den blir litt mellomting mellom vanlig vogn og reisetrille, så vi kommer nok til å bytte den ut i en mindre reisetrille når lille kan sitte vendt fra oss :)
 
Back
Topp