Fornøyd med Goboken?

Madoc

Gift med forumet
Jeg er litt misfornøyd med goboken jeg. Velkomstpakka var veldig fin og sånn, og de andre bøkene ser så fine ut på bildene, men syns de er litt simple i pappen og sånne åpne/lukke klaffer ol. Og så syns jeg det er litt dyrt når pakkene ligger på rundt 250 kr... Kan få mye fine bøker i bokhandelen til den prisen...

Både og.
Var bare medlem noen måneder.
Enig i at pappen i bøkene er litt dårlig. Skal ikke tygges mye på før de er ødelagt.
Dessuten er det begrenset hvor mange tøybøker man trenger[;)]

Synes det er bedre å kjøpe i bokhandelen i ny og ne. Da får jeg det jeg vil ha[:D]

Var ikke fornøyd, derfor meldte vi oss ut ganske kjapt.
Fikk bare tøybøker da vi var medlem....
Ble litt mange...

Jeg bestilte faktisk en bok utenom bokpakkene i dag som heter min første ordbok. Den var kjempefin, og kan anbefales. men kom på 200 kr med porto da...

Jeg syns bøkene er litt dårlige, og det er dyyrt.
Meldte meg ut, og går på bokhandelen og velger sjøl[:)]

Nei, var medlem en stund men avbestilte nesten alle bokpakkene. Sikkert fine bøker, men litt vell dyrt synes jeg.

Både jeg og lillemor har vært veldig fornøyde, og har ikke opplevd noe som helst rot. Nå har jeg avbestilt de siste to pakkene, og heller meldt henne inn i den abc, så ser jeg hva slags bøker det er.

Nei, vi har ikke vært fornøyde. Dårlig kvalitet på bøkene/tingene, og de ligner veldig på hverandre, alle sammen.
Pluss for at det går an å avbestille deler av pakken, bestemme selv hvor ofte man får pakker, og grei pris.
Men vi er ikke medlemmer lengre, da goboken ikke svarte til forventningene.

Jeg syns de økene er svinedyre ja, også kommer det alltid noe ræl i tillegg som jeg ikke gidder å ha. Så skal melde meg ut nå, skal melde meg ut av bokklubben også. Mye bedre å gå i bokhandelen å kjøpe de bøkene man har lyst på da

Back
Topp