Aurora Glad i forumet Januarlykke 2016 Marsipanene 2019 20 Mar 2017 #21 LeneSvima skrev: Det er akkurat det det er litt spesielt, er tross alt noe ungen din har lagd Klikk for å utvide … Det er veldig spesielt mår de lager / tegner noe i bhg for første gang. Jeg var veldig stolt når jeg fant hennes første tegning i sekken hennes i bhg
LeneSvima skrev: Det er akkurat det det er litt spesielt, er tross alt noe ungen din har lagd Klikk for å utvide … Det er veldig spesielt mår de lager / tegner noe i bhg for første gang. Jeg var veldig stolt når jeg fant hennes første tegning i sekken hennes i bhg
LeneSvima Forumet er livet Januarlykke 2016 Snøfnuggene 2018 Febbisbebbis'18 20 Mar 2017 #22 Aurora skrev: Det er veldig spesielt mår de lager / tegner noe i bhg for første gang. Jeg var veldig stolt når jeg fant hennes første tegning i sekken hennes i bhg Klikk for å utvide … Så herlig Det minner meg på at jeg snart må få bestilt ramme med plass til mange tegninger
Aurora skrev: Det er veldig spesielt mår de lager / tegner noe i bhg for første gang. Jeg var veldig stolt når jeg fant hennes første tegning i sekken hennes i bhg Klikk for å utvide … Så herlig Det minner meg på at jeg snart må få bestilt ramme med plass til mange tegninger
T Trollemamma Blir kjent med forumet 20 Mar 2017 #23 Smelter jo helt av alt hun "rabler" sammen kjekt når en kan begynne å gjøre mer slike aktiviteter sammen.
Smelter jo helt av alt hun "rabler" sammen kjekt når en kan begynne å gjøre mer slike aktiviteter sammen.