Jeg er bare 6+4, hvis mine beregninger er riktige (skal til lege på mandag), men jeg er så trøtt at jeg har aldri opplevd maken! Det er så jeg må le av og til. En time etter at jeg har stått opp er jeg klar til å legge meg igjen. Føler meg litt som en zombie og mannen min synes det ser ut som jeg er dopa.
Har hatt noen underlige luktopplevelser i natt og i dag. Våknet av at det stinka hundebæsj på soverommet (vi har ikke hund, men mange i familien har så er kjent med odøren) uten å finne ut hvor det kom fra, og senere på dagen syntes jeg det lukta helt nyyydelig sour cream&onion potetgull i oppvaskmaskinen (jeg er ikke spesielt glad i det potetgullet egentlig).
Har heldigvis ikke vært skikkelig kvalm, mest bare litt urven innimellom. Men har hatt noen rare opplevelser av å veldig brått bli veldig mett, så mett at det ikke er sjangs å få ned den siste biten.
Har også ekstremt ømme bryster, men det går ganske greit. Kan våkne om natta hvis jeg snur meg for brått og blir liggende slik at det klemmer på dem, men det skjer sjeldent.