Formen

Jan89

Andre møte med forumet
Flere som er i dårlig form? Er i uke 12, er sykmeldt 50 %. Periodevis kvalm og uvel. Blir plutselig veldig utmattet å må legge meg nedpå. Var ikke slik i første svangerskap.
 
Yeeep.. Kaster stort sett opp to ganger iløpet av arbeidsdagen; i lunsjen og rundt kl to. Kvalmen er heldigvis ikke konstant nå lenger, men det har vært tøffe tak de siste ukene! Og jeg er helt avhengig av å hvile etter jobb, ellers blir jeg helt zombie.
 
Jeg er 100% sykemeldt pga kvalme og oppkast. Vet ikke helt hva jeg hadde forventa i graviditeten, men absolutt ikke dette. Har holdt på siden før påske, men føler det ksnskje begynner å gå rette veien nå, 12+1. Har stort sett oppholdt meg liggende (eller hengende over do) så en tur til postkassa er det aktivitetsnivået jeg er på nå.

GLEDER MEG SÅÅÅ til å kunne spise akkurat det jeg har lyst på igjen!:dance008 Og ut å gå på tur i skog og mark:hello2
 
Godt å høre at det er flere som har det sånn. Formen blir gradvis bedre, men det går tregt. Er vell bare å ta tiden til hjelp
 
Takke meg til hjemmekontor, det har reddet meg fra sykemelding!
 
Vært 60-70% sykemeldt siden uke 5, nå er jeg i uka 14 og jobber 50%. Det er maks av hva som går nå :) men går litt framover, heldigvis.
 
Jeg er hjemme så går fint, men er så trøtt innimellom. Sover litt på ettermiddagen noen dager. Men er bedre nå som jeg er litt lenger på vei. Ikke like ofte kvalm :p
 
80% sm. Om eg ikkje får fortsette med heimekontor når skulane opna igjen, så blir det nok 100% pga rygg/bekken
 
Har vært noe dårlig form med kvalme og slapphet, men har blitt bedre den siste uken :) Men bekkenet sliter jeg med.
 
Er nettopp blitt sykemeldt igjen :( hodepine og kvalm dag inn å dag ut. Forferdelig. Trodde jeg var ferdig med kvalmen. Er 13 uker i dag.
 
Hei, jeg er nå i uke 16+5 og har ingen symptomer eller vondt noen plass hadde litt kvalme i ule 8, men det er alt jeg har hatt. Er det flere som ikke har noen symptomer?
 
Hei, jeg er nå i uke 16+5 og har ingen symptomer eller vondt noen plass hadde litt kvalme i ule 8, men det er alt jeg har hatt. Er det flere som ikke har noen symptomer?
Jeg har ingen, uke 13+6, har vært trøtt og ømme pupper men det har gitt seg nå. Kjenner det var greit å se en veldig aktiv baby på ultralyd her om dagen før føler med absolutt ikke gravid....
 
Helt på felgen utmattet! Blir raskt vond i bena om jeg går for mye uten sko inne. Var 100% sykmeldt første mnd, men er nå på andre uken med 50%. Var rent psykisk for min del, med alle gleder og forventninger fra alle rundt meg så ble jeg helt utbrent. Høres merkelig ut kanskje, jeg er veldig glad for å være gravid og gleder meg masse, men på en eller annen måte føltes det ut som alle andre rundt meg ble mye gladere enn meg og det var rett og slett deprimerende. Men med tid for meg selv så har det gradvis gått bedre. Så er godt å være tilbake på jobb selv om energinivået kjennes ut som det aldri vil bli det samme igjen. Har kastet opp totalt tre ganger (er 14+5 nå), så sånnsett har jeg sluppet veldig billig unna.
 
Utslitt, bekkenlåsning og mye blodtrykksfall xD går heldigvis hjemme med 100%svangerskapspenger så slipper å tenke på så mye annet enn meg selv nå :)
 
Back
Topp