Formen

Endelig er formen på bedringens vei..
Har vaska mange maskiner med klær, vaska kjøkken, bakt boller og vært på kaffi besøk alt mens minste jenta på 5 har vært hjemme.. hurra :smiley-bounce016

Er 11 uker i dag :smiley-bounce022

Hvordan er deres form?
Såå godt å høre at formen begynner å komme seg!! Jeg er bare 9+1 men føler bare formen blir dårligere og dårligere enda.. Kaster fortsatt opp og sliter med å få ned mat og gjør ingenting som ikke innebærer vannrett stilling på sofaen!

Såå godt å høre at formen begynner å komme seg!! Jeg er bare 9+1 men føler bare formen blir dårligere og dårligere enda.. Kaster fortsatt opp og sliter med å få ned mat og gjør ingenting som ikke innebærer vannrett stilling på sofaen!

same!! Er 8+3 og formen blir faktisk verre føler jeg!

Jeg er bare 9+1 men føler bare formen blir dårligere og dårligere enda.. Kaster fortsatt opp og sliter med å få ned mat og gjør ingenting som ikke innebærer vannrett stilling på sofaen!
:love022
En mager trøst men du er i godt selskap :meh::dead:

Åå gleder meg sånn til jeg får energien tilbake! Hadde senest for en time siden en lite gråtetokt på toalettet på jobb fordi jeg er så utmattet :banghead: Men satser virkelig på det bedrer seg. Vi er bare 9+2 i dag!

Var i begravelse i går og var helt ødelagt resten av dagen. I kirken ville jeg helst springe ut å spy...

Har vaska mange maskiner med klær, vaska kjøkken, bakt boller og vært på kaffi besøk alt mens minste jenta på 5 har vært hjemme.. hurra :smiley-bounce016

Hvordan er deres form?
Merker at formen stiger, er 10+5 nå :)
Ikke fullt så trett som jeg har vært tidligere og ingen kvalme lengre :)

Hvordan er deres form?

Så godt å høre d går bedre.
Er 10+6 i dag, å formen har bare blitt værre siste ukene. Ble 50% sykemeldt i dag. Sliter med kvalme, halsbrann, bekkensmerter og fatigue. Er helt utslitt. Håper formen kan bli bedre her og snart.

Det blir bedre, hang in there

Litt etterdønninger etter influensaen, men gravidformen er på topp 11+2 og føler meg plutselig veldig lite gravid igjen :p Men det er helt greit, må innrømme at jeg gleder meg til noen uker frem i tid hvor man kan begynne å kjenne livstegn.

Formen har vært veldig fin de siste dagene. Nesten såå fin at jeg ble bekymra.
Meen så feil kan man ta. Idag er kvalmen tilbake for fult, å bekkenet har gått rett i vranglås. :hungover:
Fikk klaga litt til mannen som er på reisejobb, å han fikk så dårlig samvittighet at han var inne å bestilte bekkenbelte til meg!
+ at han vippsa meg penger for det sånn at jeg slapp å betale selv :angelic: kjente det letta litt på humøret :oops:
Er i uke 9+3 :D

Migrene, null energi og kvalme som kommer og går. Lei :(

Jeg er 9+2 og syns formen bare blir dårligere :hungover: Ble 50 % sykemeldt i dag.

Ganske bra egentlig. Er 7+3 nå. Merker lite til at jeg er gravid utenom oppløst, ømme voksende bryster, treg mage og smerter i lyskene hvis jeg hoster når jeg er rett. Ryggen og bekken kan jeg ikke si noe om siden jeg har vondt uansett.

Formen er mye bedre, men nå er jeg sykemeldt og det hjelper mye! Sover fortsatt endel, men ikke to dager i strekk som jeg gjorde før :)

Hvordan er deres form?

Så deilig:) gleder meg til å føle meg litt mer oppegående. 12 uker i dag, kaster fremdeles opp middagen minst 6 dager i uka, og holder på å sovne av på senvakter:sleep011

Back
Topp