Formen

Hei alle sammen og god søndag :)

Hvordan er formen deres nå og hvor langt er dere på vei?
Formen er egentlig helt fin [emoji4] 9+2
Litt sånn morsomt egentlig, for hvis jeg begynner å stresse og tenker at det har gått galt, så får jeg innfall av symptomer [emoji23]
Var plutselig kvalm i dag tidlig, etter å ha uroa meg i går. Varte ikke så lenge den tryggheten fra ultralyden, men det går [emoji4]

Hvordan har formen din vært i dag? [emoji173]

Formen er egentlig helt fin [emoji4] 9+2
Litt sånn morsomt egentlig, for hvis jeg begynner å stresse og tenker at det har gått galt, så får jeg innfall av symptomer [emoji23]
Var plutselig kvalm i dag tidlig, etter å ha uroa meg i går. Varte ikke så lenge den tryggheten fra ultralyden, men det går [emoji4]

Hvordan har formen din vært i dag? [emoji173]
Var veldig kvalm i dag når jeg sto opp for å skulle dra på jobb. Kjente på hele kroppen at jeg var sliten, trøtt og følte jeg ikke var uthvilt i det hele tatt.. Så bestemte meg for å lytte til kroppen og holde meg hjemme. Så i dag skal jeg slappe av og ta det med ro.
Var jo fin form hele uke 8, men når jeg ble 9+0 kom "plagene" tilbake.. Så lurer på hvor lenge de vil holde på nå :o
Skal til legen i morgen da, så håper formen er bedre siden det tar en time og komme seg dit og blir litt venting i byen også siden jeg må ta buss. Veldig spent :o :) <3

Du er heldig da som har en fin form fordi om jeg skjønner veldig godt at det er fort å bli beskymret når man ikke føler de. Hadde det sånn når mine plutselig forsvant her for en uke siden. Men savnet de ikke når de kom tilbake :')

Var veldig kvalm i dag når jeg sto opp for å skulle dra på jobb. Kjente på hele kroppen at jeg var sliten, trøtt og følte jeg ikke var uthvilt i det hele tatt.. Så bestemte meg for å lytte til kroppen og holde meg hjemme. Så i dag skal jeg slappe av og ta det med ro.
Var jo fin form hele uke 8, men når jeg ble 9+0 kom "plagene" tilbake.. Så lurer på hvor lenge de vil holde på nå :o
Skal til legen i morgen da, så håper formen er bedre siden det tar en time og komme seg dit og blir litt venting i byen også siden jeg må ta buss. Veldig spent :o :) <3

Du er heldig da som har en fin form fordi om jeg skjønner veldig godt at det er fort å bli beskymret når man ikke føler de. Hadde det sånn når mine plutselig forsvant her for en uke siden. Men savnet de ikke når de kom tilbake :')

Bra Petrinemor! [emoji122]
Det er godt du hører på kroppen din [emoji4]
De sier jo ofte at uke 9 er toppen av symptomer [emoji37]

Ja, jeg er veldig glad for å være i god form, jeg er fryktelig dårlig på å gå hjemme [emoji28]

Formen er overraskende god! Hadde en dal forrige uke.. da uke 9(8+0 til 8+6) med innfall av kraftig krystall syken og oppkast i tillegg. [emoji23] men i går og i dag har jeg vært i helt grei form Er 9+1 i dag

Uke 7-10 har vært mine verste uker spesielt 8 og 9. Jeg er 10 uker I dag, er bedre men blir kvalm hvis jeg stresser eller er sliten. Men slipper å spise på natta som jeg måtte før.

Har vært på hyttetur i helgen og slappet av men sover dårlig pga seng og da mer kvalm.

Begynt å få vondt i korsryggen hjelper å gå.

Er sykemeldt 60%og er det ut mai. Skal bruke tiden for å komme meg, hvis formen ser ut til å snu nå. Er lov å håpe

Formen er overraskende god! Hadde en dal forrige uke.. da uke 9(8+0 til 8+6) med innfall av kraftig krystall syken og oppkast i tillegg. [emoji23] men i går og i dag har jeg vært i helt grei form Er 9+1 i dag
Så bra at formen har kommet seg da :) <3 Får håpe den holder seg slik framover :)

Uke 7-10 har vært mine verste uker spesielt 8 og 9. Jeg er 10 uker I dag, er bedre men blir kvalm hvis jeg stresser eller er sliten. Men slipper å spise på natta som jeg måtte før.

Har vært på hyttetur i helgen og slappet av men sover dårlig pga seng og da mer kvalm.

Begynt å få vondt i korsryggen hjelper å gå.

Er sykemeldt 60%og er det ut mai. Skal bruke tiden for å komme meg, hvis formen ser ut til å snu nå. Er lov å håpe

Krysser fingrene for at du kommer deg til du er ferdig med sykemeldingen. <3 Du har nok kommet over de verste ukene ja så da er det faktisk håp om at nå skal det gå bedre :)

Er fullgåtte 10 uker i dag.... og formen er varierende dårlig.

masse kvalm og spiser lite.
korsryggen / halebeinet krangler veldig
så er 50% sykemeldt ut mai

Her har formen vært ganske dårlig siste mnd. Har blitt så veldig redusert av pollen i tillegg til graviditetssymptomer så har vært helt unntakstilstand i huset. Fortsatt ekstremt lite energi, kvalm, tungpusta og tett og er uke 11 imorra.. gleder meg til bjørka forsvinner og forhåpentligvis de tapende symp eller...[emoji40]

10+1 idag og formen er ganske bra... bare kastet opp et par ganger de siste dagene, og det er når jeg er sliten.
Kvalmen er litt lettere, selvom den fortsatt er der. Regner med at det vil fungere å jobbe igjen til uka.

Formen er veldig svingende. Kvalmen kommer og går, får i meg lite mat og drikke.

Er 8+2 i dag og formen er overraskende bra. Merket da jeg stod opp i dag tidlig at jeg var litt uggen. Måtte ha i meg noe farris og noen biter med syrlig eple. Ellers er det ganske bra :)

Sto opp i dag og følte meg bedre enn på lenge! Tror og håper at jeg har lettere dager i vente nå [emoji173]️

Er 8+2 i dag og formen er overraskende bra. Merket da jeg stod opp i dag tidlig at jeg var litt uggen. Måtte ha i meg noe farris og noen biter med syrlig eple. Ellers er det ganske bra :)
Så godt at formen er bra fordi om du var litt uggen når du sto opp. Veldig greit når det går over etter man har fått i seg litt mat :)

10+2 kvalm nesten konstant, mye hodepine og veldig sliten. Vært sånn i 4 uker nå. Satser på at det gir seg snart [emoji1360]

Trodde formen var bedre, men det var visst bare forbigående. Kvalmen og oppkast er tilbake for fullt... dette er fjerde uken med oppkast...

Back
Topp