Formen?

Igår og idag har symptomene så og si vært borte. Litt vondt i puppene og litt små ømhet i livmora, men thats it! Og da blir man selvfølgelig bekymra :o

Så snedig at du sier det! Akkurat slik har jeg hatt det i to dager nå :-( Livredd! Skal på første kontroll 04.februar nå, men legen sjekker vel ikke etter liv da.. Huff. Vet ikke om jeg greier å vente til uke 18 altså :-/

Hei. No er formen ikke så bra. Jeg er i dag 10+3.. Har vært syk med forkjølelse og kraftig hoste i over en uke,var hos legen,men fikk beskjed om å gå å legge meg. I går røk ryggen også,så no er dagen tøff. Jeg har svært lite tegn på å være gravid,vil heller ha mer graviditetstegn enn alt dette dillet rundt...
Vil bli frisk

Huff <3 Kan ikke være lett! Ønsker deg riktig god bedring :-)

Så snedig at du sier det! Akkurat slik har jeg hatt det i to dager nå :-( Livredd! Skal på første kontroll 04.februar nå, men legen sjekker vel ikke etter liv da.. Huff. Vet ikke om jeg greier å vente til uke 18 altså :-/
Jeg skal på Gynokologisk poliklinikk å ta celleprøver på torsdag. Der har de jo UL apperat. Så kommer til å be de sjekke.

Jeg skal på Gynokologisk poliklinikk å ta celleprøver på torsdag. Der har de jo UL apperat. Så kommer til å be de sjekke.

Okei. Ja, da har du en mulighet der :-) Ordner seg nok og alt står nok bra til, men angsten for at det ikke skal gå bra er ille til tider! ... Lurer på TUL for å få roen i meg!

Syns formen har dalt de siste ukene. Er nå i uke 12 og er på det dårligste til nå :( trodde det skulle gi seg. Trøttheten og energien er på bånn. Pluss kvalme som kommer og går. Var så og si sengeliggende i hele går. Blæ!!

Syns formen har dalt de siste ukene. Er nå i uke 12 og er på det dårligste til nå :( trodde det skulle gi seg. Trøttheten og energien er på bånn. Pluss kvalme som kommer og går. Var så og si sengeliggende i hele går. Blæ!!

Huff. Jeg har det omvendt.. Litt stressa pga det i grunn! Håper det letter til deg også <3 Er så fælt å ha det slik! God bedring :-)

Formen her har vært ganske på bånn, med ukesvis med kvalme og litt oppkast. Bekkenløsning også.
Trodde det endelig bedret seg, siden jeg var ganske bra på lørdag. Søndag fikk jeg omgangssyken, og nå kaster jeg opp av migrenen som kom etter den... Gleder meg til det blir bedre! :(

Huff. Jeg har det omvendt.. Litt stressa pga det i grunn! Håper det letter til deg også <3 Er så fælt å ha det slik! God bedring :-)
Takk for det <3 Du må nyte det hvis formen er stigende :) det skal jo etterhvert bli bedre nå i disse ukene. Håper bedringen er rett rundt hjørnet :)

Back
Topp