Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Startet dagen i dag med oppkast! Når man tror det er over, så sniker det seg på igjen! Yuk!
Jeg har ikke funnet noe mønster i hodepinen ennå, men tror kanskje du er inne på noe nå! HerreGUD så vondt det gjør når det står på. Etter tips her fikk jeg mannen til å massere litt i går, og det hjalp, men bare i sånn ti minutter så smalt det tilbake igjen. La meg og hadde fremdeles hodepine på morgenen. Sov to timer til, så var det over.Hodepine her også... Kommer gjerne etter en dag med litt for mye aktivitet. Og da blir den til kroppen har hebtet seg inn igjen. Og blir bare verre dersom jeg styrer mer på...
Takk for tips! Får spørre mannen fint i morgenJeg har ikke funnet noe mønster i hodepinen ennå, men tror kanskje du er inne på noe nå! HerreGUD så vondt det gjør når det står på. Etter tips her fikk jeg mannen til å massere litt i går, og det hjalp, men bare i sånn ti minutter så smalt det tilbake igjen. La meg og hadde fremdeles hodepine på morgenen. Sov to timer til, så var det over.