Formen

Frksmilefjes

MaiMirakelet
Hvordan er formen deres ? Her er formen dårlig, kvalme og magesmerter .. oppå bekkenløsning..

Hvordan har du det ?

Formen er dårlig her også. Kvalme som går i bølgedaler gjennom dagen, oppblåst mage, vondt i hofter, rumpe og ben. I tillegg så er jeg veldig følsom for tiden.

Her er formen dårlig og jeg er sykemeldt den fjerde uken på rad nå. Krafig kvalme og for lavt blodtrykk er mine verste symptomer om dagen..

litt dårlig, er veldig trett, og orker ingen ting... veldig kvalm på morgenen..

Formen er stigende :) kvalmen ser ut til å ha gitt seg heldigvis! Merker det godt i bekkenet om jeg anstrenger meg (men har kronisk bekkenløsning fra første..) og så er jeg kjempetrøtt! Men ute på tur hver dag :)

Stigende form her, hvertfall hvordan kroppen føles. Men sliter fremdeles med appetitt og kvalme, er skikkelig trøtt, merker mye i mage, og en del treg mage/luft. Og nå har jeg også begynt å merke det i korsryggen, spesielt når jeg går i oppoverbakker. Litt tidlig å kjenne det i korsryggen, men da får jeg bare unngå oppoverbakker :laughing002

I går var det helt forferdelig, kasta opp alt jeg hadde i meg frem til rundt 18, da fikk jeg beholdt maten. Og rundt 22-23 fikk jeg en pause fra kvalmen! Men da måtte jfg jo legge meg å sove ;) Litt bedre i dag, hodepine og kvalm, men har beholdt maten på tross av et par runder med brekninger.

Formen er på vei opp. Ikke noe oppkast på 3 dager, lite kvalme, men er sliten og sover dårlig. Har til tider treg og så løs mage. Ikke så lett. :) Men er glad for at jeg ikke er så mye kvalm og slipper oppkast for tiden. :)

Her er formen veldig bra. Den verste trøttheten har sluppet taket, kvalme er borte og har så langt ikke hatt smerter i rygg. Eneste som plager meg er en veldig luftig mage, hehe! Og stikninger i nedre del av magen. Får litt dårlig samvittighet for å ha det så bra, når jeg leser hvordan mange andre har det.. Håper det gir seg for alle dere også etterhvert :-)

Dårlig ... Kvalm ... Sliten ... Vondt i kroppen

Her er kvalmen intens fortsatt... Fikk "diagnosen" hyperemesis av legen nå. Alt kommer opp igjen. Sliten og lei!:(

Formen er på vei opp. Ikke noe oppkast på 3 dager, lite kvalme, men er sliten og sover dårlig. Har til tider treg og så løs mage. Ikke så lett. :) Men er glad for at jeg ikke er så mye kvalm og slipper oppkast for tiden. :)

Kan bare signere denne - helt likt for meg :)

Formen er helt ok, men ikke god. Konstant båtsyk-følelse, plutselige kvalmebølger (midt i klasserommet mens jeg underviser), plutselig svimmel (også midt i undervisningen), trøtt og hormonell. Litt gravidtroll rett og slett, Hehe :) går vel snart over :P

Back
Topp