Formen

BIBBI3

Forumet er livet
Hvordan er formen deres om dagene? Er det stor forandring den siste tiden? [8|]

Er ikke så trøtt lengre, og det er deilig!!
Bekkenet er ikke helt bra nå da, har fått rekvisisjon til fysio, men kommer ikke igjennom på tlf (?) så får vente litt til.
Ellers er formen fin, men har det fryktelig travelt for tiden, og det merkes litt på bekkenet og på min tilstedeværelse her...
Savner og snakke med alle dere.. men det er så travelt....

Håper alle har det fint!!

Hva med formen din Irene29?

Har vært mye sliten, men nå er formen på tur opp igjen kjenner jeg, har fått 40% sykemelding så det kan jo ha noe å si da...[;)] Sover bedre om natta også, og må ikke tisse hele tiden... [:D]

tissing er et kjent faktum!! Jeg har prøvd å ha noen "mareritt netter" der jeg ligger og holder meg litt ekstra... (vet ikke om dette er så bra) men nå er antall dobesøk ned i 2 per natt.. så det har hjulpet i allefall.. Det er jo viktig med søvn også...

formen er bra den[:D]
springer mye på do men ellers er det ikke noe...

Skal vel egentlig ikke klage for jeg fungerer ganske normalt om dagene, og de blir lange. Her sliter jeg litt med magesmerter.. sikkert livmora som strekker seg. Føler meg også svimmel, men det er vel lavt blodtrykk som skulle være normalt iflg jordmor. Trenger fremdeles mye søvn og slokner som et lys i 22-23 tiden hver kveld.
Blæra holder bra fra kl 22-07 den..Ingen do-springing om natta. Enda. [;)]

OM dere har oppe alle innleggene på en gang for 1 dag? og hvordan ser dere hvordan ser dere hvor det er aktivitet?

Her går temperamentet i bølgedaler hele dagen.. Prøver så godt jeg kan å la være å ta det ut over noen, men når maset blir for mye rundt jobb så er det hardt. Sitter heeeeeelt stille og teller til ti. Så de verste dagene er jeg veeeeeeldig stille.. [&:]
Hjemme går det forsåvidt bedre, men lunta er kort. Heldigvis trår samboer varsomt når signala melder seg.. Tydelig at han har vokst opp med tre søstre. [:D]

di innlegga som det ikka har vert aktivitet på forsvinner nedover,men jeg går igjennom alle.koselig å få med seg hva alle sier[:)]

Ja, det er en del som går langt bakover.. Nye tråder blir laget, men det må liksom til for at det ikke skal stoppe opp og bli for stille synes jeg. Liker aktivitet! [:D]

ja okay,men tiligere idag før lunsj laget jeg en ny "tråd" for å skravle å få kontakt, den finner jeg ikke for eksempel igjen nå[8|]

Hmmm.. De trådene jeg har vært inne og svart på, får "boldere" skrift om noen svarer. Så da går jeg inn på inlegget og ser hva folk har svart.Kan være noe med innstillingene, men jeg er ikke sikker... [8|]

Jeg plages fortsatt av morgenkvalme og kaster opp sånn nå og da fremdeles. Er så utrolig lei av den derre spyinga!!!!
Noen som har et godt tips for å å bli kvitt dette?
Legen sier at det ikke er stort han kan gjøre, jeg får bare ta det med ro og se om det går over...

Jobber på sykehjem, og da jeg fortsatt er veldig var på lukter, er ikke dette noen god kombinasjon. Er derfor aktiv sykemeldt.

Begynnner også å kjenne symptomene på bekkenløsning, fikk i disse tider under forrige svangerskap også, så det kommer ikke som noen overraskelse. 

Nei, nå ble det mye syting og klaging fra meg. Det finnes vel dem som har det verre..

ORIGINAL: Chris24

Jeg plages fortsatt av morgenkvalme og kaster opp sånn nå og da fremdeles. Er så utrolig lei av den derre spyinga!!!!
Noen som har et godt tips for å å bli kvitt dette?
Legen sier at det ikke er stort han kan gjøre, jeg får bare ta det med ro og se om det går over...

Jobber på sykehjem, og da jeg fortsatt er veldig var på lukter, er ikke dette noen god kombinasjon. Er derfor aktiv sykemeldt.

Begynnner også å kjenne symptomene på bekkenløsning, fikk det i disse tider under forrige svangerskap også, så det kommer ikke som noen overraskelse. 

Nei, nå ble det mye syting og klaging fra meg. Det finnes vel dem som har det verre..

ooops!
Skulle bare rette opp noe i innlegget mitt, men så kom det to innlegg i stedet!  Er ikke helt inne på dette ennå.

[:D]føler med deg[:D]

Huff så trasig å være kvalm enda!!![:'(] 
Ei venninde av meg var det i 9 mnd hver gang... håper ikke det blir tilfelle med deg!![:o]
God bedring!![;)]

Takker for omtanken...

I fin form her! 2. trimester en en herlig tid[:)] Kjenner masse spark og liv der inne [;)]

Back
Topp