Formen :)

*Rosa*

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Hvordan går det, jenter? Her er det en ny verden om dagen. Skjedde noe magisk uke 14. Energi, sexlyst og huden begynner å komme seg! Hipp hurra :)

Så deilig! :) 2. trimester pleier å være litt lettere :)

Her er kvalmen over, litt mer energi. Men.. Bekkenløsning er på vei! Hadde store problemer forrige graviditet, og ser virkelig ikke ut som om jeg slipper unna denne gangen.

Dere som slipper en bekkenløsning med smerter og gangproblemer skal virkelig være happy! ;)

Her er formen kjip.
Kvalm
Trøtt
Utmattet
Sulten
Sur
Bekkenløsning

Håper den blir bedre fort!!!!!

Driiit. Etter nesten en uke der formen har vært grei, har den dalt igjen. Av og til når jeg reiser meg svartner det i flere sekund og jeg blir svimmel. Ellers:
-trøtt
-tung i kroppen
-uvel
-småvondt i korsryggen

MEN vi har faktisk hatt mer sex fra torsdag til lørdag enn det vi har hatt på en måned! Det endrer seg vel igjen nå...

Sent from my iPhone using BV Forum

Hatt kvalme døgnet rundt fra uke 5 men i går kjente jeg det slapp litt og det var godt med litt pause fra kvalmen:) 13+2 i dag:)

Har hatt min første dag uten kvalme siden uke 6, er 14 uker imorra :D helt overlykkelig, og håper det fortsetter!!!

Synes formen begynner å bli litt bedre nå, fortsatt litt opp og ned men i det store og hele er jeg bedre nå :) 13 uker i dag

I mitten på uke 12 var det som at vende på en hand!! Fra 0 energi og kvalme til nesten toppform.. Nesten vartfall! Men mye mer energi og orkar med vardagen på et helt annen måte! Hurra! :-) magen har også startet at komme nå! Såå koselig!! <3
Starter med uke 15 idag, 14+0! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Blir fortsatt fort sliten og uggen hvis jeg overanstrenger meg, men jeg kjenner det er på bedringens vei :) Kvalmen er fortsatt tilstede. Føler egentlig jeg blir fortere kvalm enn tidligere og nå hjelper det ikke alltid å spise noe heller :( Matlysten er på bunn!! Over uke 12 nå, så håper det bedrer seg de nærmeste ukene :)

Blir fortsatt fort sliten og uggen hvis jeg overanstrenger meg, men jeg kjenner det er på bedringens vei :) Kvalmen er fortsatt tilstede. Føler egentlig jeg blir fortere kvalm enn tidligere og nå hjelper det ikke alltid å spise noe heller :( Matlysten er på bunn!! Over uke 12 nå, så håper det bedrer seg de nærmeste ukene :)

Har det egentlig ganske likt som deg.. hvis jeg gjør noe/stresser så blir jeg kvalm.. hvis jeg er sulten blir jeg kvalm.. innimellom blir jeg bare kvalm uten forvarsel... hjelper ofte å spise, men har absolutt ikke lyst på noe.. 13+4 her...

Har det egentlig ganske likt som deg.. hvis jeg gjør noe/stresser så blir jeg kvalm.. hvis jeg er sulten blir jeg kvalm.. innimellom blir jeg bare kvalm uten forvarsel... hjelper ofte å spise, men har absolutt ikke lyst på noe.. 13+4 her...

Samme her. Kvalm fra jeg våkner og utover dagen. Er i uke 12 nå. Håper det gir seg snaaart ;-)

Sliter fn del med hodepine jeg..
Jeg og. Det har vært virkelig ille de siste to dagene, så pass at jeg har vært nødt å gå hjem fra jobb for å legge meg. Håper ikke det har tenkt å vare så lenge..

Back
Topp