Formen ?

På topp! -håper å holde på den lengst mulig :)

Er sm, men er ikke pga graviditeten!

22 uker idag Jippiii. Formen er fin idag men svingende. Jobber 50 % og er 50 % sykemeldt

Er 21+4. formen var veldig bra tom forrrige torsdag. følte meg dårlig, svimmel, kvalm og rett og slett uvell på fredag. så dro til legen (ikke min egen fastlege), fikk svar i formiddag om at jeg mangler jern og vit d. så er sykemeldt tom onsdag, da skal jeg til legen igjen, så får vi se. tipper det blir litt redusert da. må høre hva hun sier og hvor fort formen bedrer seg med piller...

21+6 , begynne å kjenna da i ryggen å i beino. Jobbe fremdeles 100% og håpe å gjera da lengst muligt. Bør jobba nov-des iallefall:)

Formen er veldig bra! Grunnet blødninger og kraftige kynnere har jeg vært 100% sykemeldt i 2 uker nå, begynner på'n igjen 20/10 hvis alt ser bra ut. Har en svært aktiv jobb hvor tilpasning ikke er mulig.. Og MYE stress :confused:
Går turer hver dag og trener lett styrke og yoga, håper det er positivt for kroppen slik at jeg slipper plager med bekken.. Tvi tvi! :p

23+5 I dag formen er helt ok. Sykemeldt pga av ryggen.

Er 21+5 er nettopp tilbake i 50% etter 3 uker med 100% sykemelding grunnet stress på jobb. Har nå fått tilrettelegging og er nå fjernet fra det som skapte stresset. Håper på å komme tilbake i 100% før permisjonen.

20+3 formen er fin, jobber fullt, og driver med frivillig arbeid på fritiden -men ikke hver dag ;)
Samt har to barn som følges opp med skole og lekser ;-)

Håper på å holde ut i det lengste...!

Har vært sykemeldt i enkeltdager når jeg har hatt migreneanfall, men ønsker ikke noe fast sykemelding, tar det heller når jeg får anfall eller kjenner at jeg trenger et par dager hjemme.

Er 20+2, formen er bra :) litt sliten av og til, men ikke noe å klage over! Har 80% stilling. Jobber det+ ekstravakter, så omtrent 100%. Er tilrettelagt, så slipper nattevakter da! Håper å klare det lengst mulig :):)

Jeg er 21 + 3 , jobber fast 74 prosrnt, pluss ekstra så ca 80 og det er akkurat passe :) begynt å få vondt i ryggen men målet er å jobbe hvertfall til jul :) har to fra før som følges opp med div aktiviteter så dagene går ! ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg er 20+1 og er i kjempe form:D jobber 110% eller noe kanskje:) Har en jobb der jeg står på flise gulv hele dagen, samt sjauing og løft:) Så det er veldig deilig at jeg ikke "merker" noe til graviditeten på en negativ måte på jobb:)

Æsj, smerter i bekkenet, korsrygg og magen. Tror det er bekkenløsning. Blir fortere sliten og irritert å. Brekker meg enda av og til (opp mot 20 min) når jeg pusser tennene Av og til

Har litt av mange ting, bekkenvondt, trøtt, halsbrann.. Men værst er kynnere som gjør at jeg har 50 % svangerskapspenger. Planlegger mine egne dager på jobb så tar det litt etter hvordan formen er. I dag har jeg en litt rolig start og skal dra på jobb om en times tid og være noen få timer. Andre dager jobber jeg hele dagen. Får se hvor lenge jeg holder slik, har to aktive barn fra før som synes det er kjedelig når mamma ikke kan gjøre noen ting pga kynnere og blødninger :(

Ganske bra nå. Har slitt en del med ryggen siden før svangerskapet, men prioriterer amme mulige typer trening ig det hjelper godt. Litt trøbbel med bekken men 100% i svangerskapspenger, klager ikke

Er 22+0 idag, og formen er fortsatt veldig bra! :) merker litt til bekkenet en sjelden gang hvis jeg har gjort litt mye eller stresset for mye en dag! Ellers alt fint :)

Her ble jeg sykemeldt i 4 uker idag.. det synes jeg er frytkelig lenge, men legen mente det var rett. Har prøvd meg på jobb, men det fungerer ikke. Holder på å svime av pga lite jernlager og lav blodprosent. går bra så lenge jeg tar alt i mott eget tempo.. kjedelig, men sånn er det.

Back
Topp