Formen..

Bruker47ma

Flørter med forumet
Er 6 uker på vei i dag, er forferdelig dårlig, sliter med å fungere normalt. Kvalmen og uvellheten tar jo helt av! Puppene gjør vondt , bare jeg skal ta på meg bh-en.. Noen andre som opplever dette? Er mitt 4 sv. Kan det h noen sammenheng? Råd??:p går på skole så må jo komme meg gjennom dette!

Har desverre ingen råd til deg, men vil sende deg en klem:) Er 4+2 uker idag, og skikkelig uvel og kvalm! Dette er mitt andre svangerskap og var ikke skikkelig kvalm før rundt/etter uke 12 sist.

Bare et spørsmål, hvordan kan du være 6 uker idag? Jeg har termin første dag i mai og er 5+5..da må jo du ha termin i april?:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei syntes det er helt forferdelig.... Tanken først var abort da barnet kommer midt i studiene, men det føltes ikke riktig :) kjenner tankene bare sviver frem å tilbake når denne formen ikke slipper taket:p men satser på den går over etterhvert:p å at jeg har valgt riktig fordi om jeg må lide litt:p hehe

Ja er litt usikker grunnet legen og min termin, ifølge legen er jeg 6 uker i dag, men jeg kjente godt når jeg hadde eggeløsning , jeg er en av di som ligger i kryss på gulvet den dagen eggeløsning finner sted:p så satser på min stemmer:p hehe min termin vs legens har stemt hver gang:p

Så synd at du er uvel. Bruker å gå over ila. 1. Semester da om det er noe trøst. Anbefaler deg å skifte nick/ brukernavn så vi kan følge dec her inne. :) det som blir tildelt blir veldig anonymt.

Formen min er litt bob bob...er jo syk midt opp i alt nå da, så føler meg tygget og utspyttet. :-P Men før jeg ble syk var jeg en del kvalm. Matlysten er ikke helt som den var. Lite som frister selv om jeg er sulten...trøtt som en strømpe var jeg også :-)

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Back
Topp