Formen?

Er 13+2 og kvalmen er omtrent ikke der nå..Kan brekke meg plutselig,men så går det over..Men spiser ganske
regelmessig da for føler jeg meg i bedre form.
Eller har jeg voldsom hodepine,det sliter veldig, ellers er jeg trøtt og helt tappet for energi...

10+6 idag. Veldig svimmel,litt kvalm, ofte sulten, litt trøtt.. ellers fin form :)

Elsker verdens beste kjæreste / forloveden min ♥

12+1 og er overraskende "normal". Tisser ofte, men er ellers i god form...

14+3 og formen er veldig fin. Våknet dag 13+3 og kvalmen var plutselig borte vekk :-D Heilt fantastisk. Så no er eg liksom begynt å leve igjen :-P hehe. Matlysten er ikkje som før, men begynner å komme seg ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

12uker i morgen. Er sykt trøtt og uopplagt, veldig lite energi:/ litt kvalm nå og da, bekkenløsningen begynner for fullt igjen kjennes d ut som.

Sent from my iPhone using BV Forum
Kan vel nesten bare quote denne og legge til hodepine.. Men må pga jobbsituasjon bare jobbe på videre i 100% natt..

er 10+5 og formen er elendig! Kvalm, kaster opp hver dag og er utrolig sliten.. Krysser fingrer og tær for at det gir seg snart!

Jeg er 9+4 i dag og er ekstremt kvalm, kaster opp av alt (mat, drikke, lukter, tanker). Bare det å snakke om forskjellige matvarer gjør at jeg må kaste opp :(
Fikk beskjed fra legen at det er vanlig pga tvillinger og høyere hormonnivåer, hun sa at det også var vanlig med denne kvalmen frem til uke 16.

11+4, og i dag har vært helt grusom, veldig kvalm, em ikke kastet opp. Noe jeg ikke har gjort tidligere heller. På vei til jobb i dag tidlig ble delen del svelging for å unngå brekninger. Krysser fingrene for at ting blir bedre snart, blir så sluken og sur.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

12+2 her, og er konstant kvalm, trett, svimmel, lavt blodtrykk på 100/50, sliten og møkk lei! Blæh! Er sykmeldt 50%, det hjelper litt.. Da kan jeg sove litt på dagtid...

Håper dette går over snart! Har vært sånn lenge nå.... :(

Jeg er 10+4 og er i veldig fin form. Er kvalm i ca 5 minutter annenhver morgen, så det er ikke mye å klage over. :)

11+5 og formen er veldig bra, kun litt trett på kveldene;) har vært kvalm og ekstremt trett de siste ukene, så det føles herlig å bli "normal" igjen:)

Sent from my iPad using BV Forum

10+6 här. Småkvalm hela dagarna och frusen - Annars tiptop:-)

Sent from my iPad using BV Forum

er 12+1 og formen er kjempefin og har vært det fra starten :) . Litt trøttere enn normalt og litt ømme bryster bare. Har vært heldig denne gangen :)

Formen er stort sett bra her.. Men er kvalm på morgenen, kom først i uke10. Også ligger jeg over dekanene av og til :p

Begynner å kjenne bekkenet litt av og til, stråler nedovervfra ryggen til lårene:( den hadde jeg håpet å slippe:)

Her er kvalmen borte, og jeg begynner å føle meg ganske normal igjen. Kjenner dog at jeg har presset meg litt mye i helga, for i dag så er jeg kjempesliten og trøtt. Skikkelig blåmandag, med andre ord!

Back
Topp