Formen?

Tresnartfire<3

Forelsket i forumet
Hvordan føler dere dere? Spyr dere?
Jeg merker ikke stort annet enn vonde pupper og en trøtthet jeg aldri har opplevd maken til. Sannsynligvis er jeg trøttere enn sist fordi jeg ikke kan legge meg når jeg vil - har en toåring som krever og trenger mammaen sin <3

Kun trøtt, og masse stikkinger fra livmoren som strekker og tøyer.... Jeg vil ha FLER symptom?!

Det kommer flere symptomer - og da kan det være at du ønsker litt færre ;) Vi er faktisk heldige om det kun er stikkinger, trøtthet og ømme pupper - jeg har ei venninne som spyr fra hun våkner og holder på i to timer, så gir det seg - før det kommer igjen på kvelden ;) stakkars!

Huff.... Ja det høres jo ikke bra ut!
Bare det er normalt.. jeg vil heller ha kvalme enn å miste for å si det sånn

Foruten ingen mens og flere positive tester kjenner jeg absolutt ingenting. Men de andre visste jeg at jeg var gravid fra uke 3. Hadde ømme pupper, hang over doskåla og mye stikkinger på høyre siden bare jeg snudde meg i senga. Denne gang hadde jeg ingen anelse.
Går bare å venter på blod jeg. Sikker på at jeg mister.

Termin 11 mars 2014 ♡

ømme pupper, små kvalm innimellom, svimmel veldig ofte, stikkinger og draing i livmora, det med livmora er spesielt om kvelden. også ser jeg ut som jeg er 5mnd på vei. Er så oppblåst.

Kvalme trenger ikke nødvendigvis være et godt tegn. Ved forrige svangerskap var jeg heller ikke kvalm en eneste dag og alt gikk veldig fint - han kom frisk og rask:)

Er kvalm, kaster opp om ettermiddagen og kvelden. Ømme pupper og gråter lett. Og trøtt som bare det. :) men tar imot alt med åpne armer (foreløpig).

Jeg vil også gjerne ha flere symptomer ;) Hadde veldig ømme pupper, men nå er de ikke spesielt vonde lenger. Kjenner litt voksesmerter nederst i magen innimellom, men ikke så mye som i starten. Har noen perioder i løpet av dagen hvor jeg er litt småkvalm.

Fant en artikkel med ganske mange symptomer listet opp: http://www.klikk.no/kvinneguiden/helse/article756051.ece Har på en liten uke gått fra å kunne krysse av 14, til nå å kunne krysse av hele 19 av de! Kvalme og ømme bryster har vært verst! Er 1 dpo, og fortsatt ikke positiv test, men med alle disse symptomene jeg jo være gravid.. Ellers må det være noe alvorlig galt med meg :think005 :taunt014 Men som det står, er det jo ikke alle som tester positivt før etter en stund.. Håper bare TR holder seg unna :) Ønsker dere alle lykke til! :smiley-bounce012

hmmm har ikke et eneste symptom jeg annet enn positive tester hehe :D så tror det er veldig individuelt :) og 1 dpo er grådig tidlig:) Ønsker deg masse lykke til uasnett :)

Ikke noe, annet enn at jeg må tisse hele tiden. Regner med de kommer snikende til uka ;-)

Sendt fra appen :-)

haha ammetåka alt nå haha :p hihi syns liksom jaja det va tidlig hihi :P

Jeg er i fin form, litt trøtt fordi jeg må tisse hele tiden, også på natten og da får jeg ikke sovet mer, men ellers så skulle jeg gjerne kjent litt mer egentlig :-)

Tror jeg har alle symptomene i boka nesten. :p

*uggen i magen og kroppen
*ømme pupper
*oppblåst til tusen!!
*diare/forstoppet
*murringer i magen
*ligamentsmerter ved bråe bevegelser
*kviser
*mørkere rundt brystvortene
*elendig matlyst
*fyser på salte ting
*trøtt hele tiden
*vondt i hodet

Ja... Tror det er alle.. Huff, gleder meg til jeg kommer lengre på veg :)

2 små + spire <3

Jeg har sånn ca over natten fått dobbelt så store pupper! Klarer ikke slutte å se på de, er helt fascinert hvor fort det kom. Ellers er jeg uggen i tide og utide, kvalm om morgenen (kjøpte Sea Band for sikkerhetsskyld). Økt appetitt, tisser litt mer, sover dårlig, alltid trøtt/sliten, litt stikkinger i magen (de verste mensliknende smertene har gått over), forstoppelse/diare, og forferdelig tørst. Føler meg litt under middels, men ikke så ille som jeg fryktet. Dette går det jo an å leve med en stund så lenge kvalmen ikke er verre :)

Jeg har masse murringer, har hatt litt stikninger i livmoren, ømme og voksende pupper, litt dårligere matlyst. Ellers er formen fin, spent på om jeg blir kvalm sånn i uke 5-6 som de to første gangene.

Back
Topp