Formen

Kvitre

Forumet er livet
Ja hvordan er formen nå da jenter? Har hvalmen forsvunnet, og hva med trøttheten?

Jeg var veldig kvalm fra uke 6 til 9. Etter det syns jeg jeg hadde en uke der jeg ante forbedring, men nå syns jeg at jeg er blitt enda mer kvalm igjen. Er blitt mer trøtt og sliten også. Kanskje det har noe med at jeg ikke har trent på ca 5 uker - jeg som trente opp til 5 dager i uka!!! Mister vel overskudd av ikke å trene også... Men trodde virkelig ikke jeg skulle bli dårligere igjen nå!!! Egentlig kom denne dårlige formen etter en kraftig blødning forrige uke, og fortsatt er det ikke helt bra. Kommer ikke friskt blo lenger, men missfarga er det. Noen sammenheng mon'tro?
Forrige gang mener jeg å huske at jeg var bedre på denne tiden enn det jeg er nå... Blæhh...

[:'(]kvalmen er her enda kaster opp noen ganger i løpet av dagen, men holder det i sjakk med kvalmenedsettende. er trørr og sliten,fryser mye, er ti uker på vei, håper det snart letter.... så jeg kan nyte graviditeten..... det hadde vært deilig[:)]

var kvalm til uke 9+0 ca, fri den uka..så 10+0! kaddapoff!! KVALM! spyr og styrer.
3 ganger over doskåla igår, og trøtt som bare søren.. enda mer enn foregående uker!
Så nå som mamma ville ha sønnen min i helga, så skal jeg sooooove!!! alt jeg kan!

ha en god helg tupper! [:D]

Jeg har vært mye bedre denne uken, og syns det er fantastisk, sist holdt jeg på til uke 13-14 med kvalme og dårlig form, håper virkelig det snur nå, og ikke kommer tilbake for fullt sånn som hos flere av dere andre.

Kvalmen er her innimellom, men jeg har vært så heldig at jeg har ikke kastet opp en eneste gang. Det som plager meg mest nå er at jeg er så trøtt og blir så fort sliten.. og selvsagt den evinnelige tette nesen[8D]

Vil ikke si det for høyt, men er faktisk over en uke siden jeg kastet opp sist. Håper det fortsetter slik!!
Men er kvalm enda da, ihvertfall om ettermiddagen. Og trøtt døgnet rundt :)

Null kvalme [:D] Har ikke kjent noe av det heller.. Er bare helt sinnsykt trøtt!! [:'(] Så er jeg vist veldig hormonell [8|]

Er ikke fullt så kvalm hele tida, men så trøtt og sliten - helt kake... Blir spennende å se åssen formen blir i London, får vel dra på hotellet og hvile lunsj/middag [8D][8D]

Fortsatt kvalm her, men noen dager er bedre enn andre!!! Har fått akupunktur annen hver dag i det siste og tror det har hjulpet endel! [:)]
Men idag har det vært fullt tilbake igjen[:'(] Dvs har bare kastet opp en gang, men kvalm hele dagen[:'(][:'(] Kjedelig og ubehagelig[:'(]

Håper og tror det er over etter påsken [:)]

formen her er kjempefin!
var kjempetrøtt i 2-3 uker, men det har gitt seg nå[:D]

Formen er blæææ, stortsett kvalm 24/7 , tar piller mot det, matlysten er POFF vekke, så sliten og trøtt at jeg knapt klarer stå oppreist[&o] og vondt i ryggen har jeg også fått, nede i korsryggen[:'(]

trøttheten er omtrent borte, men sliter med å sovne om kveldene..
kvalmen forsvant for en uke sia, men igår kom den tilbake[:'(] hadde det så deilig en uke med ingen kvalme og bedre matlysst.. nå er det tilbake til kvalmen og dårlig matlysst.. vi som hadde hjemmelaget pizza idag!

Back
Topp