formen /uvaner og plager ...

hahah er faktisk i trafikken jeg får ut min frustrasjon også! Tenker ikke over det når jeg er alene i bilen, men kjenner jeg blir litt flau når andre sitter på :P Men folk gjør så mye dumt; legger seg feil, bruker ikke refleks eller blinklys, kjører for sakte ifht til fartsgrensa o.l. er typiske ting jeg ergrer meg over nå. Vi får være sure drittkjerringer sammen ;) hehe

Mens vi snakker om folk som er mongo i trafikken: ImageUploadedByBV Forum1415232139.149181.jpg

Uke; 30+5
Formen; Trøtt,
Plager; Innimellom vondt i bekkenet
Noe negativt; lei av å gå på doooo
Noe positivt; kjenner liv vær dag, ikke lenge igjen til termin!
Mat/drikke du liker ekstra godt nå; melk med oboy ❤️

Uke; 29+1
Formen; Bedre enn sist. Jippi! Men mye flinkere til å lytte til kroppens signaler og ta hensyn.
Plager; kronisk hodepine og migrene, men holder det i sjakk med godt kosthold, mye vann, turer i friskluft, MYE søvn og jevnlige turer til kiropraktor.
Noe negativt; hodepine og migrene, men ellers lite å klage over. Bekkenet tåler ikke lange turer på hardt underlag lengre :(
Noe positivt; masse liv i magen og at alle risikofaktorer som følges opp dette svangerskapet har holdt seg unna, så langt.
Mat/drikke du liker ekstra godt nå; iskald drikke, både juice og vann. Konseptet kveldsmat har blitt en favoritt! Knekkebrød og te <3

Uke; 30+4
Formen; Er dårligere igjen. Har hatt to bedre uker (i forhold til magesmertene), men nå er det på vei tilbake å jeg havner fort i senga med store smerter.
Plager; Magesmerter (antakeligvis nervesmerter), bekken som trøbler, hodepine og mye svimmel.
Noe negativt; Alle plagene som jeg har hatt siden uke 18. Er både fysisk og psykisk utslitt.
Noe positivt; At lillegutt ser ut til å ha det bra. Alle sparkene og bevegelsene han gir fra seg.
Mat/drikke du liker ekstra godt nå; Har lyst på alt som er søtt og alt frukt, men tåler det dessverre ikke.

Veke: 29+3
Formen: Veldi sleten, ellers større for kvar dag!;)
Plager: Vondt i rygg og bekken, humørsvingninger so herje når eg e lei og merker av sokkane kvar (!) dag!:o <3 vatn <3 :p
Nåke negativt: Gløymt ut å ta magebilde i da sista!:o og eksamenskjøret starte brått...:s
Nåke positivt: Ferdi me praksis for denna gong!:D Snart juleferie og tid for julekos <3 :D Mini har slutta (bank i bordet) å gnu neri bekkenet..:-P
Mat/drikka eg like ekstra godt no: O'boy, julebrus, grønnsaksnacks, toast, appelsin.. men egentlig mat generelt.. :-P svulten no kjenne eg..:-P

Uke; 32
Formen; bedre enn på lenge, hurra! Fysisk bra, bare litt tung. Psykisk; trett, men ikke så sliten lenger, sover bedre, depresjonstendenser på vei bort.
Plager; litt ømt i bekkenet i perioder, halsbrann
Noe negativt; fortsatt tåkete i hodet
Noe positivt; mye lysere, positive dager
Mat/drikke du liker ekstra godt nå; fine rundstykker med ost og skinke, sjokolade og melk, brus/farris/kullsyre - vanligvis ikke begeistret ;-)... og røde, syrlige epler som harligget i kjøleskap...!

Back
Topp