formen til rugerne?

sjanetta

Gift med forumet
så hvordan er formen til de flotte rugerne her? selv er jeg vannvittig trøtt. la meg 19.00 i går! he he.
ellers så stikker det i både bryster og mage. kvalmen har begynt å melde seg når det er mye å gjøre på jobb :-)

og er det noen som ikke Skal vite kjønnet til mirakelet i magen? jeg vil, Men samboer ønsker det ikke. Skal nok få han på gli jeg. Ha Ha :-P

her er formen bedre i allefall. Klarer å gjøre ting om dagene, og får i meg mat. Men jeg er veldig trøtt og sover to dupper i løpet av dagen i tillegg til natten. Jeg er veldig glad for at jeg har ferie og at snuppa er i bhg.
Jeg vil også vite kjønn, men mannen vil ikke. Så vi får se, om jeg vil så får jeg viljen min uansett. Men jeg leker litt med tanken om at han skal få bestemme denne gang, siden jeg nesten alltid får det som jeg vil.....men vi får se. Vet ikke om jeg klarer det[8D]

Å legge seg kl 19 er sikkert ikke så dumt når du jobber og har ei lita ei fra før av, det hadde sikkert jeg også gjort om jeg ikke hadde hatt muligheten til å sove på dagen. Søvn er viktig!!

Ellers har jeg veldig ømme pupper, er mye svimmel og har hodepine. Men skal til legen i dag for de to sistnevnte. Se om det er noe tilskudd jeg mangler. Har hatt jernmangel opp til flere ganger før så det kan være det. Vi får se[:D]

Syntes jeg er små kvalm igjennom hele dagen jeg.....trur det er derfor jeg og går og spiser hele dagen...hehe...

Vi har vist om kjønnet på to av di vi har....Veldig greit og vite syntes jeg....Men vet at samboeren er litt sær....hehe...Men fått han på gli to ganger så...[:)]

er å litt små kvalm gjennom dagen,
men ikke noe oppkast enda.
ja så er jeg trøøøøt..kunne sikkert sovet rundt enkelte dagen hvis jeg hadde kunnet.
men med små i hus så går jo ikke det da.
jeg er litt usikker på om jge vil vite kjønnet enda..
men er jo 99% sikker på hva det blir da. så veldig spennende er det jo ikke
[:D][:D]

ORIGINAL: fillifjonka

ja så er jeg trøøøøt..kunne sikkert sovet rundt enkelte dagen hvis jeg hadde kunnet.

å, er du så sterk i troa? :-) hva tror du selv da? :-D

Jeg kjenner kvalmen stort sett hele tiden nå, har berget fint til nå, men ser ikke ut som at jeg skal få slippe helt denne gangen heller![:'(]
Har heldigvis over to uker med ferie igjen, så stresser ikke med å stå opp å styre på om morgenen![:)]
Sambo skal få bestemme om vi skal vite kjønnet denne gangen!
Vi visste det ikke med første, og nr. 2 ville vi vite, så denne gangen er det han som får bestemme! Har en av hver så det spiller ingen rolle egentlig![:)]

ORIGINAL: sjanetta

ORIGINAL: fillifjonka

å, er du så sterk i troa? :-) hva tror du selv da? :-D

hehe ja ganske så sterk ja.
har to gutter fra før så da er det rimelig sikkert at det kommer en til

Jeg er bare trett og går på do hele dagen og vond rygg, er heldigvis ikke noe særlig kvalm, bare litt når jeg spiser... Har litt murringer og ømme pupper også men det er vel det..

Jeg har ikke villet vite kjønnet på de 2 første, hadde guttefølelse med begge 2 men det kom ut to jenter... Denne babyen var slett ikke planlagt og kom som et sjokk på oss, så vi kaller det en bonus baby så da har jeg litt lyst å vite kjønnet bare for å ha prøvd det også liksom.. Syns det var veldig spennende og ikke vite det jeg da... men må jo liksom prøve denne siste gangen[:D]

Er kvalm og uvell, spesielt når jeg blir sulten.. må ha saltstenger ved sengen, og knasker noen før jeg våger å stå opp [:-] Og trøtt.. ikke sove-trøtt, men sliten-trøtt.. når klokka blir 18, så begynner det å bli tungt. Og da er det enda to timer til leggetid for småen, så det blir en del kosing på oss [8D]
Brystene er fremdeles litt ømme, men det begynner å bli bedre [:)]

Her vil vi begge vite kjønnet [:)]

Formen er ikke noe å skryte av :( Føler meg elendig, kvalm, voldsom hodepine, ømme bryster, vond rygg, svimmel og trøtt! Hehe.. Og ferien er snart over og da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Og med en trass to åring i hus er det ikke mye fred og få. Så får jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke finne på noe med henne. Heldigvis er dette forbigående. Forrige svangerskap var jeg bare dårlig i ca 3 uker. Så får håpe det ikke varer så¨lenge denne gangen heller...

Nå ble dette ett skikkelig syte og klage innlegg,men er litt godt å få det ut :p

Hvorfor får man vond rygg så tidlig i svangerskapet, noen som vet?

Formen min er stort sett grei. Er litt småkvalm når jeg våkner om morningen, men det går fort over. Er blitt mer tissetrengt og så er jeg ekstremt trøtt på dagtidFøler jeg går rundt i svime og er helt uttafor. Heldigvis har jeg ferie slik at jeg kan sove så lenge jeg vil. Ellers er puppene store og vonde. Er redd noen skal tro at jeg har tatt silikon [&:]

Formen er ikke helt å skryte av igrunn..
Igår da jeg gikk å la meg, fikk jeg skikkelig stikkinger i siden. Gudene vet hva det var for noe, og jeg har sykt mye luft i magen som presses ut, så nå er jeg verre enn the fart master. haha
Har heldigvis ikke vært så mye kvalm, men det hender jo at jeg glimter til innimellom.
Godt jeg skal til legen til fredag!  Da er det første svangerskapskontroll og endelig igang=)

Jeg glemte ligamentsmerter innimellom.

Ellers har samboer lyst å vite kjønn på ultralyd, mens jeg er litt usikker på hva jeg vil... Så det ender nok med at vi får vite kjønnet. Er jo praktisk å vite det, hvis en skal kjøpe inn litt utstyr.

Her er formen ikke noe å skryte av....
Vondt i hodet og svimmel ofte, spesielt på kvelden....
Kvalm hele dagen, men ikke spydd ennå....
Uendelig trøtt og sliten, og masse magesmerter....

Går bare og gleder meg til neste trimester.... Hehe...
Har 15- 23.30 vakt på jobb i dag, og gruer meg noe uendelig....
Forstår ikke hvordan jeg skal få det til, med tanke på hvor dårlig jeg er på kveldene....

Dette svangerskapet ble betraktelig dårligere da jeg måtte begynne å jobbe igjen i går...
Mange nye bekymringer....

Angående kjønn så vil jeg gjerne vite.... Han vil ikke, men tror jeg har ham på gli....

Jeg er skikkelig kvalm, det går fint så lenge jeg spiser og legger meg på sofa.. gjør jeg noe mer begynner jeg å brekke meg.. har spydd noen ganger, men siden jeg har hatt ferie  så har jeg hatt mulighet til å ta det med ro. ... Nå skulle jeg ha begynt på jobb igjen, men ingen nytte av meg når jeg sitter å brekker meg med jevne mellomrom [:'(][:'(][:'(][:'(] Så nå er jeg sykemeldt i to uker foreløpig, jeg har IKKE tenkt å presse meg selv unødvendig, typisk meg å gjøre det. Alltid skal klare alt!! men nå har jeg bestemt meg for å sette meg selv først! om jeg er sykemeldt et par uker i et langt liv, så spiller det ingen rolle!!!!!!!!![:D] nemlig!
SÅååå uerstattelig er vel ingen...

Jeg bryr meg ikke om hvilket kjønn det er, er SIKKER på at det er jente pga kvalmen, var kvalm me jenta  mi, men ikke gutten. Men jeg undrer meg mer om det er flere der inne da... [;)][;)]

Faktisk bedre enn ved forrige svangerskap på denne tida! Trøtt og litt kvalm innimellom, men ikke så kvalm som jeg var sist. Varm/kald om hverandre, og må ofte på do...

Kjønnet vil jeg vite, ja! Helt klart! Gleder meg vanvittig til ultralyd!

Formen er helt forferdelig. Flytter meg fra senga til sofan og tilbake til senga igjen om kvelden! er sykmeldt i 2 uker nå og x fingrene hver dag for at formen skal bli bedre!!
Vurderer å prøve akupunktur, men vet ikke helt om jeg klarer å komme meg ut av huset. Noen som har prøvd det?

Vi skal ikke vite kjønnet. Vi visste kjønnet på begge jentene og denne gangen vil vi at det skal være en overraskelse [:)]

ORIGINAL: Astian

Merker ikke at jeg er gravid[:D]

Åh, du er så heldig!!!Sånn hadde jeg det sist svangerskap og det var helt fantastisk!!var i fin form hele veien, ikke uvell eller noe. Alt var bare fryd og gammen![:D]Nyt det!

Spydde som en gris og hadde skikkelig bekkenløsning de 4 forrige svangerskapene,
men denne gangen er d som at jeg ikkje tror at jeg er gravid engang for jeg merker ingenting foruten om at jeg er mye trøtt da.
Hadde nok ikkje trodd at jeg var gravid har det ikke vært for at jeg har vært på ultralyd og sett hjertet banke..
Håper bare formen fortsetter og være like fin framover:)

Back
Topp