I dag er jeg 24 uker akkurat.. Var hos jordmor på kontroll. Jeg var sikker på at jeg har gått med masse kynnere, men hun mente det kunne være ligamnent smerter. Hun sa jeg hadde muskel kramper.. Noen som har det samme? Det er så innihelvette vondt. Bare jeg beveger på meg begynner smertene.. Går over når jeg er helt i ro.
Er ekstremt utslitt. Jeg har også lave jern verdier. Vet at det er bare å ta jern tabletter, men blir så hardt i magen.. Forrige svangerskap ble jeg så hard i magen at jeg gikk ikke på noe på lang lang tid.
Jeg jobber fortsatt 100 prosent, men dette er 3 kontrollen hun mente jeg burde trappe ned. Nå vurderer jeg om jeg skal følge rådet. Andre som har blitt sykmeldt?
Hvordan er formen deres?
Er ekstremt utslitt. Jeg har også lave jern verdier. Vet at det er bare å ta jern tabletter, men blir så hardt i magen.. Forrige svangerskap ble jeg så hard i magen at jeg gikk ikke på noe på lang lang tid.
Jeg jobber fortsatt 100 prosent, men dette er 3 kontrollen hun mente jeg burde trappe ned. Nå vurderer jeg om jeg skal følge rådet. Andre som har blitt sykmeldt?
Hvordan er formen deres?