Formen snart uke 14

ønskebarn<3

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
Mailykke 2018
Kjenner på kroppen at formen er så mye bedre nå enn den var for noen uker siden. Energinivået begynner
sakte men sikkert å komme tilbake.

Så godt å føle at man har litt energi til over og ikke føle seg "hangover" hver eneste dag. Idag har jeg gått en kort tur, og sittet ute i solen en times tid å hørt på lydbok. Merket at jeg sang i dusjen... det er LENGE siden sist fordi det har vært så slitsomt å dusje.

Flere som kjenner mer energi etter passert 12-13 uker ?

Jeg begynte å føle meg bedre rundt 10 uker egentlig, fikk et tilbakefall da, men stort sett greit. Var ikke så hardt sammet av kvalme da. Nå er jeg 14+0, og formen er egentlig som normal, bare litt sårbart bekken, enda ømme bryster og økt frekvens på urinering.

Jeg begynte å føle meg bedre rundt 10 uker egentlig, fikk et tilbakefall da, men stort sett greit. Var ikke så hardt sammet av kvalme da. Nå er jeg 14+0, og formen er egentlig som normal, bare litt sårbart bekken, enda ømme bryster og økt frekvens på urinering.

Så godt :) Jeg har vært heldig og ikke vært særlig plaget av kvalme Men har vært så sinnsykt sliten i flere uker.

Føler meg også veldig mye piggere :) noen dager er det som jeg har fått nye batterier :P andre er det litt mer sånn at kroppen setter på bremsene mens hode ikke er helt enig!

Fikk noen fine dager, så måtte starte med antibiotika pga uvi og nå er det sofa og doen på planen hele dagen. Reagerer fra tidligere på antibiotika men nå er det et helt forferdelig.
Så gleder meg til er ferdig med den for å se om formen blir mer stabil. .

Har bikket uke 15, og kjenner at jeg begynner å føle meg bedre. Min største plage har vært energinivået, har nesten vært som å ha kyssesyken på nytt. Kronisk utmattet og svimmel. Nå har jeg ferie, så kan være derfor jeg føler meg bedre, men håper det fortsetter når jeg er tilbake på jobb ;)
Men til gjengjeld har bekkenet begynt å lage bøll nå...

Back
Topp