Formen nå?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Hvordan er formen deres nå som det nærmer seg slutten?

Bedre :) Han ligger så langt nede i bekkenet at det har stabilisert seg. Glede! Fortsatt vondt i korsryggen, men vet jo hvor mye jeg tåler og hva jeg kan gjøre for å unngå de vondtene.

Har begynt å kjenne der i bekkenet de siste ukene!! Men hjelper litt å være hos kiropraktoren!! Ellers er formen faktisk helt super! Har vært det gjennom hele svangerskapet egentlig;)

Formen er ikke så bra. Mye uvell og kvalm, pluss veldig mye smerter i bekkenet. Men ikke lenge igjen nå heldigvis:)

Jeg er sliten og lei! Jeg får vondt i bekkenet dersom jeg står/går noe særlig. Dessuten får jeg kynnere omtrent så fort jeg beveger meg. Dette fører til at jeg ikke kan gjøre noe særlig og da går jo timene og dagene sakte. Nå er jeg i tillegg lagt inn på pasienthotellet fram til fødsel/ks så nå går dagene enda saktere. Kjedelig, men jeg nærmer meg hvertfall slutten! Og premien er jo fantastisk! :)

Egentlig er formen grei, men de få vondtene jeg har legger allikevel en del begrensninger på ting i hverdagen. Gleder meg veldig til å kunne bevege meg fritt igjen :) Fire uker til termin, så jeg ser absolutt lyset i enden av tunnelen nå!

Tror kanskje jeg har alt det er mulig å få av svangerskapsplager, formen er helt på bunn, men nå begynner jeg å se at det snart tar slutt. Det er i alle fall lettere å tenke positivt når jeg forstår at det går over om ikke så lenge. :)

Begynt å bli litt meir tung og trøtt i kroppen dei siste dagane pluss at vatnet har begynt å komme i beina, men skal absolutt ikkje klage. Har utenom trøtthet vore i bra form/ingen plager hittil i svangerskapet.

Formen er bra.. Jeg klarer fint å gjøre mye av det jeg gjorde før graviditeten, men har mye mindre utholdenhet, blir fort andpusten og må ta sittepauser iblant :P Ingen ryggsmerte, eller plager..

Men er ganske sliten og tung nå! Det skal jeg få si.. Hvis formen er slik til siste dag så må jeg faktisk kalle meg heldig!! :D

Bekkenet er bedre.. Men føler ikke meg så mye bedre for det, har heller fått flere plager nå.. Sliter med svimmelhet som kan holde på hele døgnet, vondt i ryggen, mensmurringer av og til og kynnere til stadighet. Sover dårligere enn før..
Men har nå dager som er fine og det er deilig. Da orker jeg å gjøre litt mer ;)

Går opp og ned iløped av dagen. Kan nå vertfall si jeg har hatt det bedre. Vondt i rygg, bekkenet, utrolig sliten og til tider dårlig med søvn. Halsbrann har kommet og gått, sammen med hodepine. Gleder meg til å få kroppen min tilbake, og forhåpentligvis kanskje føle meg litt som den gamle meg om noen mnd.

Begynner å bli tungt nå. Gleder mg så til han er ute begynner å kjenne det I korsryggen og mensmurringer. Veldig usikker på om jeg har begynt å få kynnere ..De er ikke så veldig tydelige hvis det. Sover mye.. Sliter med å få begynt på soverommet til mini som absolutt ikke er klart I det hele tatt:-/ har 6 uker igjen!

Er i uke 34, og formen er kjempe fin egentlig, blir bare litt fortere sliten nå enn tidligere. Har begynt å få litt vann i kroppen, mest i hendene og litt i ene foten, den har ihvertfall blitt mer hoven enn den andre de to siste dagene:wacky::rolleyes: Og sover veldig urolig om natta, oftere oppe på do og får til tider kramper i beina!

Formen er egentlig veldig fin, har mye kynnere og mensmurringer. Har de siste dagene hatt veldig vondt i symfysen. Sliter litt med å gå i dag kjenner jeg. Håper ikke det blir et problem, har fem uker igjen til termin. Men har alt i alt vært veldig heldig:)

Vondt i hodet!!!! Men ikke akkurat pga babyen, heller pga lite søvn, kranglet med samboeren og gråt i natt..
Var hos manuell terapeuten min i sta, hun knakk og masete med varm krem på nakken, så nå kjennes nakken bedre ;) Hun sa at svimmelheten mest sansynlig kommer fra litt klem i nakken der blodbanen går. Så håper svimmelheten er blir bedre nå ;)

Jeg føler meg som en vannfylt flodhest med klumpfot... Men skal ikke klage ;) Formen er bra den men det begynner å bli ekstremt tungt og kjenner daglige tegn og vondter som minner meg på hva som er i vente. Nå nærmer klokka seg halv fem på morningen og jeg får ikke sove pga sterkt ubehag der nede, så blir sikkert nok en effektiv dag i morgen.. Eller i dag.. Eller noe ;)

Back
Topp