Formen idag?

Formen er fin den, er bare så sinnsykt trøtt =P og det skjer ting I hula. Ingen tvil om det :D
 
Veldig trøtt :( Er vel ikke lenge før sjefen begynner å kjefte fordi det går for tregt :p
 
Elendig! Kastet opp mye i natt igjen..
Nå er klokken 1830 - og kvalmen siger på... Blir nok enda en trist kveld/natt....

I tillegg er det sinnsyk mye å gjøre på jobb for tiden... Blir 3 10-14 timers dager denne uken:-(
Bestemt meg for å ta fri neste uke om ting ikke blir bedre....
 
Er veldig trøtt, litt småkvalm og er skikkelig vimsete. Klarer jo ikke å få med meg noe informasjon,selv om den blir gitt flere ganger.
 
kjempetrøtt og småkvalm, måtte virkelig ta meg sammen når jeg kjørte hjem fra jobb i dag.
 
Egentlig fin, litt trøtt, men ellers ok :)
 
Formen er overraskende grei i dag! Første dag på lenge hvor jeg har følt meg nogenlunde :) Er det normalt mon tro? At det går opp og ned i dagsform? :)
 
Lang fra på topp :( Kunne virkelig vært mye bedre!!
 
Idag kom oppkastet. Jeg ble sykemeldt i ti dager idag. Var hjemme hele forrige uke pga trøtthet, tiltaksløs, kvalme og hjerteklapp osv osv. Det viser seg at jeg har lavt jern og muligens har jeg lavt stoffskifte så ikke rart jeg er dårlig om dagen. Godt å få litt tid på å hente seg inn igjen :)
 
Jippi.. kl er 20 og jeg sier natta :)
 
Idag kom oppkastet. Jeg ble sykemeldt i ti dager idag. Var hjemme hele forrige uke pga trøtthet, tiltaksløs, kvalme og hjerteklapp osv osv. Det viser seg at jeg har lavt jern og muligens har jeg lavt stoffskifte så ikke rart jeg er dårlig om dagen. Godt å få litt tid på å hente seg inn igjen :)

Godt du fant ut av det da :) Håper du får kommet deg litt ila sykemeldingsdagene.
 
I dag har vært en grei dag, men jeg har hatt fri,så har lagt på sofaen med et vondt bekken og mild kvalme. Har fått spist når jeg vil i dag så da er det enklere å holde kvalmen i sjakk. Bekkenet derimot. Det skremmer meg :(
 
Formen her i dag har vært veldig bra egentlig :) men jeg merker jeg blir veldig fort sulten når det er travelt på jobb :p litt uvel og kvalm i kveld, men dette er ikke det verste jeg har opplevd ;)
 
Kvalmen begynte idag..5+6
Får ikke gjort noen ting, bare ligger :( Fryser innimellom og blir svimmel... kjenner jeg blir redd for hvor lenge dette skal vare :p
 
Morgenkvalmen glimrer med sitt fravær, kveldskvalmen derimot - huff, forsømmer både hus og barn.
 
Takk som spør. Jeg er helt kraftløs. Tappet for energi. Orker nesten ikke hå på do. Har luftet hunden idag to ganger, men må bare gå å legge meg på sofaen etterpå. Har ikke vært så ille de andre dagene. Igår gjorde jeg masse.. Noen som har lignende erfaring med uke 6? (Er 6+3 idag)
 
Back
Topp