Formen etter uke 12

Nurre

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Dere som er 12 uker eller passert 12 uker. Hvordan er formen? Merket forskjell? [emoji4]

Min form endret seg i uke 9, og har bare blitt bedre. Unner virkelig alle en like god opplevelse som meg. Det er bare magen, puppene og formene som tilsier at jeg er gravid, ellers er alt helt normalt [emoji4][emoji1374] Var til og med på palmesus i helgen og bare stor koste meg. Holdt ut hele helgen og til sent på natta [emoji85][emoji23]

Dere som er 12 uker eller passert 12 uker. Hvordan er formen? Merket forskjell? [emoji4]

Min form endret seg i uke 9, og har bare blitt bedre. Unner virkelig alle en like god opplevelse som meg. Det er bare magen, puppene og formene som tilsier at jeg er gravid, ellers er alt helt normalt [emoji4][emoji1374] Var til og med på palmesus i helgen og bare stor koste meg. Holdt ut hele helgen og til sent på natta [emoji85][emoji23]
Så deilig!
Jeg er 13+0 i dag og har ikke store forskjellen. Men så hadde jeg ikke mange "plagene" før heller da. De ømme puppene er borte, men jeg er fortsatt like trøtt (trodde det hadde bedret seg, men...) og temperamentet er .... huff

I uke 8-9 ble jeg plutselig kvitt kvalmen [emoji106][emoji1][emoji322]
Ellers føler jeg meg fin bortsett fra kjempetrøtt etter en arbeidsdag, og orker så å si ikke gjøre noe mere den dagen [emoji85][emoji29] Håper jeg får tilbake energien etter uke 12[emoji1] nå er jeg 10+2

Jeg er i kjempeform! Var kvalm fram til midten av uke 10, siden da har jeg ikke hatt noen symptomer. Fortsatt ganske trøtt, men den kan være sola og varmen. Så akkurat nå er det kjempeflott å være gravid [emoji295]️[emoji5][emoji5]

Har passert uke 12 og det går veldig opp og ned. Noen dager merker jeg knapt kvalmen, mens andre dager (sånn som i dag) har jeg problemer med å være nær meg selv... :P

Tross alt bedre enn de dagene jeg ikke engang klarte å stå opp, men enda ikke supert... :)

Så deilig!
Jeg er 13+0 i dag og har ikke store forskjellen. Men så hadde jeg ikke mange "plagene" før heller da. De ømme puppene er borte, men jeg er fortsatt like trøtt (trodde det hadde bedret seg, men...) og temperamentet er .... huff

Hehe, ja se der.. trøtt er jeg også i blant men mye mindre en i begynnelsen. Og temperamentet... ja.. huff! Jeg merker det til og med selv [emoji85][emoji50]

I uke 8-9 ble jeg plutselig kvitt kvalmen [emoji106][emoji1][emoji322]
Ellers føler jeg meg fin bortsett fra kjempetrøtt etter en arbeidsdag, og orker så å si ikke gjøre noe mere den dagen [emoji85][emoji29] Håper jeg får tilbake energien etter uke 12[emoji1] nå er jeg 10+2

Forstår.. jobber du fulle dager? Jeg jobber jo på skole og har sommerferie nå, så jeg er veldig heldig der [emoji4] Hadde nok vert kjempe sliten selv etter en hel arbeidsdag.

Krysser fingrene for at energien er tilbake etter uke 12 på deg [emoji1374]

Jeg er i kjempeform! Var kvalm fram til midten av uke 10, siden da har jeg ikke hatt noen symptomer. Fortsatt ganske trøtt, men den kan være sola og varmen. Så akkurat nå er det kjempeflott å være gravid [emoji295]️[emoji5][emoji5]

Så deilig!! [emoji3]

Har passert uke 12 og det går veldig opp og ned. Noen dager merker jeg knapt kvalmen, mens andre dager (sånn som i dag) har jeg problemer med å være nær meg selv... :P

Tross alt bedre enn de dagene jeg ikke engang klarte å stå opp, men enda ikke supert... :)

Får håpe på at det bare blir bedre og bedre [emoji4][emoji1303]

Jeg er i superform! Kvalmen forsvant rundt uke 12-13. Jeg er fortsatt noe trøtt, men kan ikke sammenlignes med hvor trøtt jeg var før uke 10. [emoji3]

Kvalmen er vekk. Trettheten henger i, men litt bedre..og så bekkenløsningen da, blir ikke kvitt den. (15+2)

Trøttheten avtok drastisk da jeg gikk inn i uke 14[emoji4]Formen er veldig bra nå, bortsett fra litt smerter i korsryggen iblant[emoji4]Også må jeg bli kvitt denne forkjølelsen som har hengt i hele uka[emoji38]

Kvalmen er så og si borte, men merker jeg må ha påfyll av mat litt oftere enn når jeg ikke er gravid for ikke å bli uvel. Blitt mindre trøtt, men nå har jeg jet lag så gleder meg til den er forduftet [emoji4] Ellers er jeg i fin form, ingen kroppslige vondter. Har mer blod i kroppen så blir fort tungpustet når jeg trener + at åreknutene jeg fikk i andre svangerskap begynner å poppe ut igjen [emoji53]
13+3 idag

Kvalmen er så og si borte, men merker jeg må ha påfyll av mat litt oftere enn når jeg ikke er gravid for ikke å bli uvel. Blitt mindre trøtt, men nå har jeg jet lag så gleder meg til den er forduftet [emoji4] Ellers er jeg i fin form, ingen kroppslige vondter. Har mer blod i kroppen så blir fort tungpustet når jeg trener + at åreknutene jeg fikk i andre svangerskap begynner å poppe ut igjen [emoji53]
13+3 idag

Kjenner meg igjen der. Spiser oftere, men merker det også er pga jeg har lyst på mat mye mer nå en før jeg ble gravid [emoji4]

Føler meg mindre og mindre gravid når det gjelder symptomer :p er 13+3 i dag og er småtrøtt innimellom men ikke som tidligere hvor jeg slet med å holde meg våken. Har fremdeles vonde pupper og litt murringer innimellom men det er vel det :) og luktesans da!!:wideyed:

Blir fort sliten, ellers har formen blitt bedre. Men, jeg har hatt litt vondter i magen. Antar at det er bare lille som vokser og ting rundt får mindre plass, men blir litt stressa. Noen andre som kjenner det? Er 14+4 i dag

Er 13+6 og er fremdeles like trøtt. Tror jeg. Sover hver dag på dagen. Jobber også i skoleverket, så er heldig og har fri nå. Håper trøttheten avtar ganske snart :)

Kvalmen har roet seg men sliter enda er kvalm hver dag men noen dager ligger jeg med bøtta hele dagen andre dager er den så "rolig" at jeg klarer å jobbe
Er 14+1 i dag

6+5 her, så kvalmen er på topp hos meg.. Spesielt etter jeg har spist, gjelder det om å ligge pinn i ro for å holde på maten! Håper jeg er like heldig som mange av dere, at det meste avtar om noen uker. Fikk positiv test på onsdag, så alt er veldig nytt og tar tid for å synke inn hos både meg og samboer.. [emoji4]Men vi gleder oss stort til tiden fremover!!

Forstår.. jobber du fulle dager? Jeg jobber jo på skole og har sommerferie nå, så jeg er veldig heldig der [emoji4] Hadde nok vert kjempe sliten selv etter en hel arbeidsdag.

Krysser fingrene for at energien er tilbake etter uke 12 på deg [emoji1374]

Ja, jobber fulle dager. 2 uker til så blir det 1 uke ferie [emoji1] Må være utrolig deilig med så lang sommerferie [emoji4] Bare 1 uke igjen til 12 uker, så blir spennende å se :)

Back
Topp