Formen er så varierende

Synne89

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Flere som sliter med at formen er annerledes nesten hver dag?
Begynte på jobb igjen mandagen, det gikk helt fint. Natt til igår sov jeg ikke i det hele tatt pga migrene så var hjemme igår. Idag våkner jeg av at jeg må kaste opp og er kvalm. Har ikke kastet opp i svangerskap før. Men er kjempe sliten. Når jeg først sovner sover jeg lenge.

Typisk at når formen hele sommeren har vært opp og ned. Og når jeg begynner på jobb igjen klarte jeg bare en dag.
 
Jeg jobber kun 50% for øyeblikket og er så vidt det går. Etter 3 timer på jobb så er jeg helt ferdig. Kan sove i mange timer etterpå, og kaster opp som bare det. Og jeg har kontorjobb så den er ikke fysisk krevende. :depressed:

Noen dager er bedre enn andre da. Men merker at det blir tyngre hvor lenger ut i uka man kommer. Så sliten kropp betyr dårligere form er min konklusjon.

Og god søvn må til for å fungere.
 
Har det på samme måte [emoji36] Hatt to fine dager, våkner i dag med brekninger, kvalme og hodepine samt at jeg er dødssliten [emoji85]
Kjedelig at det er sånn.. Håper det går seg til [emoji4]
 
Samme her! Har vært veldig heldig med formen, bare litt kvalm til tider og 2-3 runder med oppkast. Har hatt greit med energi og jobbet 100%
Startet ferie denne uken og formen nå er helt forferdelig [emoji17] Orker omtrent ingenting, mye kvalm, halsbrann etc. Skal kjøre nesten 12 timer bil neste mandag, blir spennende å se hvordan det går [emoji26]
 
Jeg har egentlig følt meg ganske heldig, har vært en hel del kvalm og kastet opp en del, men er først denne uken jeg har hatt behov for litt tilrettelegging. Så da har jeg en time redusert arbeidstid denne uken, men det er pga øm muskulatur i rygg og mage, er så sliten når jeg kommer hjem.
 
Helt vanlig at formen blir verre når en ikke kan ta ting i eget tempo. Jeg blir mye dårligere når jeg må presse meg for mye eller sover for lite en natt. Men formen varierer også litt sånn tilfeldig virker det som i blant. Håper dere blir bedre snart :)
 
Her varierer det også, selv om det bare blir gradvis verre o_O Vært mest kvalm de siste ukene (uke11-13), når jeg egentlig trodde jeg hadde sluppet "billig unna" med kun en runde oppkast dette svangerskapet. Begynte å jobbe 100 % på mandag, og kan aldri huske å ha vært så sliten før i midt liv. Kunne lagt meg på gulvet og sovnet når jeg kommer hjem, hadde det ikke vært for en fest av toåring som venter på meg og vil at mamma skal hoppe på trampolinen eller dra ut på lekeplassen:meh: bekkenplagene meldte seg i går, og i dag har det låst seg og jeg klarer ikke gå ordentlig. Visste det kom til å skje etter alt styret med bekkenet forrige gang, men allerede i uke 13??? Føler jo det er aaaltfor tidlig og få gradert sykemelding nå:( Vet ikke hva jeg skal gjøre. Hver dag et et ork:nicethread
 
Her er formen veldig varierende og det er kjempe irriterende. I det jeg tror at nå, nååå har formen begynt å komme seg, ja da blir det bare med den ene dagen[emoji85]
Så kommer kvalmen som lyn fra klar himmel dagen etter.
 
Gruer meg virkelig får å begynne på jobb igjen i Morgo [emoji53] no har mini endelig begynt i bhg. Men heile ferien har eg sove når han sov (aldri gjort før). Og no skal eg begynne på jobb 05.30! Herregud så eg gruer meg, aldri vært så sliten i heile mitt liv ! Håper det går bedre en forventa, sist svangerskap sleit eg veldig allerede , blei 50% sykmeldt frå uke 8-9! Og blei bare meir og meir for kvar andre uke!
Håper eg slepp unna rygg problema denne gangen, men finner det vel fort ut etter å jobb i helga[emoji17]
 
Back
Topp