Formen din?

Jeg er 6+5 i dag, og er sjukmeldt nå. Er småkvalm gjennom hele dagen, og brekker meg av alt. Noen ganger er brekningene så kraftige at blodkar i øynene sprekker og jeg begynner å blø neseblod. Sliter veldig med mat, blir kvalm av det meste. Så har null energi.

Er bare 5+5 enda, men merket tidlig at jeg oftere må på do, og at jeg har mindre energi enn til vanlig! Har kjent litt kvalme på kvelden den siste uka. Håper egentlig at det holder seg slik så jeg fortsatt kan jobbe 100%!

10+0 idag :-) jeg har vært uforskammet lite trøtt. Enkelt å stå opp om morgonen, og har ikke kvilt noe på ettermiddag utenom et par ganger (bl.a idag..). Forrige gang var jeg heeelt zombie og droppa alt av sminke og stelling før jobb for bare et paaar ekstra minutter! denne gangen har jeg vært helt utslått av kvalme.. jeg har ikke spydd noe særlig, men har lugget på sofaen fra middag til jeg legger meg.. klarer ikke løfte en finger og har bare spist på kjeks og måtte gått med seaband.. nå de siste dagene har det faktisk roet seg litt :-) håper gjerne det begynner å lette nå! Hadde vært perfekt å klare å ete mer normal mat i julen igjen :-) begynner å bli lei av å ødelegge matlysten bare jeg prøver å planlegge middager...

8+5 i dag. Veldig kvalm, trøtt, ømme pupper, hodepine:wacky:
Er hjemmeværende med 1 åringen, men må sove samtidig som henne for å holde ut dagene. Mått hatt en del hjelp med henting og levering i bhg på 3 og 4 åringen, pga kvalmen.

Håper formen snart kommer seg. For ikke lett å ta vare på 3 små med denne kvalmen:confused:

Veeldig energiløs for tiden, alt er et tiltak :yuck: heldigvis sluppet unna kvalmen da. Så er jeg sulten heeeele tiden men blir mett etter to tre tygger, så tar det en liten halvtime før magen romler på ny :wacky:

Back
Topp