Formen din?

Null energi, kunne sovet hele dagen og holder meg mest hjemme da jeg synes det har blitt et ork å møte folk også :p har jo noen dager jeg gidder ting, men da er jeg helt skutt etterpå. Håper det forandrer seg når den lille kommer ut, kjedelig å ha det sånn må jeg innrømme :p

Dette med bekkenløsning... Jeg har vondt ifra skrittet og ned til kneet. På innsiden av låret liksom. Mest på høyre side. Klarer ikke løfte foten i sittende stilling og gjør vondt når jeg går/beveger meg. Høres dette også ut som bekkenløsning? Har hatt det før, men da kom det likt på begge sider. Kjenner ikke noe særlig i korsryggen..

Kan jo høres ut som det er nerver i klem.
Bekkenløsning kan jo være så variert fra person til person. Og jeg synes ikke det har våre helt like symtomer vær gang.

Kan jo høres ut som det er nerver i klem.
Bekkenløsning kan jo være så variert fra person til person. Og jeg synes ikke det har våre helt like symtomer vær gang.
Ja, jeg har låsning i korsryggen fra før og innimellom nerver i klem. Så kan jo være en forverring av det. Har vært ute å gått tur i dag. Nå kan jeg nesten ikke bevege meg :(

Back
Topp