Formen deres?

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Hvordan er formen deres? Noen som ikke er dårlig?4+5 her og egentlig ikke et snev av dårlig litt ømme pupper, men det er ikke mye. Litt vanskelig og skjønne at jeg er gravid
 
Jeg er ikke dårlig i foreløpig. De 2 andre gangene så har jeg begynt å kaste opp i uke 6 så jeg går egentlig bare å venter på at jeg våkner en dag og bang![emoji23] Den ene puppen min er litt øm, er veldig varm(uvanlig til å være meg), og litt svimmel nå og da. Så kan egentlig ikke klage på formen foreløpig:) Er også 4+5.
 
Formen er ganske bra, håper kvalmen holder seg unna. Bare veldig ømme pupper, og murringer/strekking.
 
Mye murringer, blir fortere andpusten, en del vondt i hodet, fryser sykt på beina, så mye at det nesten gjør vondt, blir veldig varm når jeg gjør noe, og fryser som en gal når jeg setter meg ned. En del svimmel og kvalm som kommer litt kastet på
 
Fin form enn så lenge, 4+4 i dag. Men har mye mensmurringer da, føler liksom mensen melder ankomst. Brystene er nok også litt ømme.
 
Ja fryser fort jeg og. Og litt strekninger. Så godt jeg ikke er den eneste.klarer ikke huske hvordan jeg har vært før når jeg har vært gravid. På denne tida, men tror jeg hadde mer symptomer
 
Jeg er ikke dårlig i foreløpig. De 2 andre gangene så har jeg begynt å kaste opp i uke 6 så jeg går egentlig bare å venter på at jeg våkner en dag og bang![emoji23] Den ene puppen min er litt øm, er veldig varm(uvanlig til å være meg), og litt svimmel nå og da. Så kan egentlig ikke klage på formen foreløpig:) Er også 4+5.
Er du veldig sikker på termin? Vett du hva tid du hadde el? Og sist mens?
 
Er bare veldig trøtt og dårlig mage, ellers er formen bra :)
 
Det er jo heldigvis veldig vanlig å slippe noe særlig symptomer i starten. Nyyyyt det!!! :Heartred

Jeg er ganske kvalm, og bruker kvalmestillende allerede. :( Gruer meg virkelig for fortsettelsen på det der. :hungover:
 
Her føler jeg meg mer syk enn gravid, så formen er helt ok men sånn var det sist også. Tett nese (varte til litt etter fødselen), vondt i halsen, svetter/fryser om hverandre også eneste som kan hinte om en graviditet masse murringer :)
 
Helt ok form her. Trett, småtett i nesa, murringer og ligamentstrekk. Småømme pupper. Det er vel stort sett det. Er 4+5 i dag.
 
Fin form så langt :). Er litt oppblåst og dårlig i magen, men ellers er formen fin. Litt trøtt kanskje :). Hadde nesten ingen plager forrige svangerskap, med unntak av tett nese, så håper det blir sånn denne gangen også.
 
Back
Topp