Formen deres? :)

Jeg har vært veldig kvalm siden 6+0, men i morgen er jeg 8+0 og har ikke vært noe dårlig de siste to dagene. Føler også at brystene ikke er så ømme lenger, men har fortsatt noe murringer. Veldig redd for at noe skal være galt.. Noen flere som har symptomer som kommer og går?? [emoji17][emoji17]

Jeg er 8+1 og har nå fått sterkere kvalme. Har gått fra uggen til super sensitiv på lukt og smak. Kastet opp av middagslagingen i går og måtte kaste inn håndkleet. Brystene er mest ømme men noen dager ikke. Stikksmertene har gitt seg. Jeg syns symptomene endrer seg hele tiden :) prøver å slappe av og tenke at dette er det som er normalt for meg. Ikke alltid så lett ;) Hvis du er redd og bekymret så kan du jo vurdere en TUL? Lykke til [emoji177]

Jeg er 8+1 og har nå fått sterkere kvalme. Har gått fra uggen til super sensitiv på lukt og smak. Kastet opp av middagslagingen i går og måtte kaste inn håndkleet. Brystene er mest ømme men noen dager ikke. Stikksmertene har gitt seg. Jeg syns symptomene endrer seg hele tiden :) prøver å slappe av og tenke at dette er det som er normalt for meg. Ikke alltid så lett ;) Hvis du er redd og bekymret så kan du jo vurdere en TUL? Lykke til [emoji177]

Takk for svar! Nei ikke så lett alltid.. [emoji23] Skal på planlagt TUL om litt over en uke, da er jeg 9+3 så må vel bare krysse fingre og tar og vente til da..

Jeg har vært veldig kvalm siden 6+0, men i morgen er jeg 8+0 og har ikke vært noe dårlig de siste to dagene. Føler også at brystene ikke er så ømme lenger, men har fortsatt noe murringer. Veldig redd for at noe skal være galt.. Noen flere som har symptomer som kommer og går?? [emoji17][emoji17]

Jeg har vært en del kvalm, og kastet opp 2 dager tidligere denne uken. I går og i dag har formen vært veldig bra, så vil si at det varierer en del fra dag til dag ja :)
Jeg har vært på ul og alt ser fint ut :)
Nyt at du har sluppet unna kvalmen litt ;)

Jeg er 11+5 og formen er blitt mye bedre:) mindre uggen og litt av energien min er kommet tilbake [emoji1][emoji7][emoji322]

Skjønner godt hvordan du har det.. her har det ikke vært mye symptomer i det hele tatt, og de blir bare mer og mer borte.. blir og stressa når jeg leser om hvor ille alle andre har det, og vet hvor plagede søstrene mine har vært med kvalme.. redd for at noe skal være galt,og gruer og nesten angrer på at jeg har bestilt TUL til i dag :yuck: Får håpe det går bra, selv om vi ikke er like "dårlige" som alle andre :angelic:

10+4, fremdeles veldig trøtt, og ganske uggen. Men mindre kvalm enn for en uke siden, så det går rette veien. :)

Prøv å ikke engste deg, slikt varierer. Var veldig engstelig med datteren min, hvor jeg plutselig en dag mistet svangerskapstegnene. Men de kom dundrende tilbake gitt. Samme nå i svangerskap nr 2. Hvis det går en uke og du ikke kjenner noen gravidetegn mer så kan du jo gå til legen å få blodprøve for å sjekke at hormonnivåene er bra og stiger som de skal. Lykke til! Graviditet kan være "alle angsters mor". Kjenner meg igjen!

Back
Topp