Formen deres? :)

HJT

Glad i forumet
Hei damer! Håper dere klarer å nyte sommeren (dere som har!) :)

Jeg er i dag 9+4 og kjenner meg mindre kvalm om morgenen. Fremdeles uggen hvis jeg blir sulten, men ikke direkte kvalm. Energien kommer sakte tilbake også! Tror likevel ikke helt på at alt er borte, og regner med det kommer tilbake plutselig :p Ekstremt oppblåst på kvelden fremdeles da!

Hvordan er formen deres? Og hvor langt har dere kommet? :)

10+3. Fortsatt mye kvalm. Men har bedre dager innimellom [emoji5]
Vil si der er levelig [emoji13]

• Liker
Reactions: HJT
10+0 idag :) kvalm hele tiden, og kaster opp et par ganger iløpet av dagen....har ikke energi til å gjøre noe ting som helst og sover ca 12 t i døgnet. Gleder meg så utrolig masse til dette går over og jeg kan dra tilbake på jobb!

10+3 og føler jeg er trøttere enn noensinne... Spesielt kvalm har jeg aldri vært, kun viss jeg blir sulten :) Fortsatt oppblåst og brystvortene er ømme (ikke like ømme hele tiden). De siste dagene har jeg vært veldig følsom også og gråter for den minste ting, bla bestilt vi take away her om dagen - mannen syns jeg hadde bestilt for mye og da kom det et par tårer.. Er vanligvis ikke en som tar lett til tårene :P

7+6 i dag. Jeg er mye trøtt, uggen og sliten. Er nå 20 % sykmeldt fram til ferien. Sovner ofte etter jobb og er en del våken på natt. Orker ikke vente med søvn til kvelden. Brystene er skikkelig ømme. Ellers føler jeg meg OK så lenge jeg får i meg mat og sover nok. Er endel redd for at det skal gå galt og lengter til litt mer trygghet lenger fram. Tar også lett til tårer. Er så takknemlig over å ha en spire i meg [emoji173]️

Er 8+6, har mye smerter i buken/underlivet/magen, mye murringer, kaster opp nesten hver dag, er trøtt hele tiden og merker at jobb sliter meg veldig ut.

8+4 idag, kvalm som fy. Kommer meg knapt opp av senga for å gå 5 meter på do for å spy, smerter i hele magen og er trøtt stort sett hele døgnet [emoji28] får ikke i meg mye mat og drikke og det jeg får i meg kommer opp igjen. Håper det gir seg snart! Var fin i formen frem til 7+3 egentlig [emoji848]

9+3, formen er fin, er noe uggen avogtil. Har mye "voksesmerter" i magen, et humør som er temmelig ustabilt og blir lett anpusten. Men nyter ferie med total avslapping, regner med det hjelper mye på formen.... :)

Formen er grei . Ikke vært kvalm , Så regner ikke med det kommer nå 8+6 . Litt energiløs , men det har faktisk vært bedre i dag . Eller mye murringer

Tung i kroppen og lever på minussiden på energinivå. Har enda 7 jobbdager igjen til ferie så dette kan bli spennende. Utenom det så er jeg tett i nesa og konstant vondt i hodet :p er 7+5 i dag så satser på det bare blir bedre :)

Er 8+3 og kvalmen som jeg trodde var på maks i to uker, mange doblet seg på mandag og satt meg helt ut av spill. Nå er jeg sykemeldt. Kan ikke snu meg i senga uten å brekke meg og kaster opp uten forvarsel. Det overdøver alt annet kan man si.

Er 8+3 og kvalmen som jeg trodde var på maks i to uker, mange doblet seg på mandag og satt meg helt ut av spill. Nå er jeg sykemeldt. Kan ikke snu meg i senga uten å brekke meg og kaster opp uten forvarsel. Det overdøver alt annet kan man si.

Åh, føler med deg [emoji20] hatt det sånn i ca 2 uker nå med oppkast osv men idag er formen heldigvis bare uggen [emoji33]

Kvalm store deler av dagen, og veldig sliten! Men ein gutt på 14 mnd som trenger meg, er det utruleg tungt! Gler meg til dei første mnd er ferdig og energien kjem tilbake[emoji4] heldigvis ikkje like store plager med ryggen som sist

Blærh... i dag har jeg kastet opp to ganger. Blir egentlig bare dårligere og dårligere! 9+0...

9+1. Stuptrøtt hele dagen og småuggen. Heldigvis ikke oppkast, og hjelper å småspise gjennom dagen :) Ser virkelig frem til ferie imorgen :smiley-bounce015

11+2 og formen er fin .. litt sliten som i fort andpusten og hjertebank .. men ellers er kvalmen for det meste borte og trenger ikke så mye sovetid selvom jeg gjesper dagen lang :p
Tisser i ett sett og oppe og tisser 3-5 ganger om natta ..men men det går :D

Jeg har vært veldig kvalm siden 6+0, men i morgen er jeg 8+0 og har ikke vært noe dårlig de siste to dagene. Føler også at brystene ikke er så ømme lenger, men har fortsatt noe murringer. Veldig redd for at noe skal være galt.. Noen flere som har symptomer som kommer og går?? [emoji17][emoji17]

Back
Topp