Form...

Bruker47ma

Flørter med forumet
Er så dårlig i formen, aldri hatt slik kvalme! Er 6+ uker å føles som jeg ligger for døden!!
Er mitt fjerde, di andre sv, har vært plettfrie bortsett fra bekkenløsning:) noen råd? Syntes det var tidlig å bli dårlig på. Varer fra mårra til kveld og klarer ingenting! Er kvalm når jeg våkner om nettene!! Noen andre som har det sånn?

Er så dårlig i formen, aldri hatt slik kvalme! Er 6+ uker å føles som jeg ligger for døden!!
Er mitt fjerde, di andre sv, har vært plettfrie bortsett fra bekkenløsning:) noen råd? Syntes det var tidlig å bli dårlig på. Varer fra mårra til kveld og klarer ingenting! Er kvalm når jeg våkner om nettene!! Noen andre som har det sånn?

Jeg er 4+4 og er forferdelig kvalm også. Dette er mitt første svangerskap :-) spesielt kvalm om morgen og kveld. Råd jeg har fått er å spise ofte og gjerne litt små porsjoner :-) Jeg spiser mye frukt også, druer, bananer, Kiwi. Bananer er favoritten og likte egentlig ikke bananer før jeg ble gravid, hehe.
Syns det hjelper. Har også hørt at når man våkner så bør man raskest mulig få i seg noe, for ellers kan kvalmen bli verre.
Håper noen av disse rådene jeg har fått kan hjelpe deg! :-) masse lykke til! :-)

Jeg har vært forferdelig kvalm en stund nå, men idag har jeg faktisk ikke vært det... håper ikke det klmmer igjen heller! :) jeg har ikke vært kvalm noen av de andre gangene så hadde håpet at jeg skulle slippe unna denne gangen...

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Føler med deg! Søvn og hvile er vel det du trenger nå.. Men har du vært til lege og sjekket verdier osv siden du er så svimmel? Og noen sier ingefær kan hjelpe mot kvalme...

Sent from my iPad using BV Forum

I dag er formen ganske på bånd. Og har vært rundt og traska i dyreparken hele dagen med svigers, som ikke vet jeg er gravid enda. Nå har jeg ligget musestille på sofaen den siste timen, kvalmen er grusom :(

Jeg drakk fersk raspet ingefær i vann. Det hjalp på kvalmen for min del.
Drakk en halvliter til frokost og spiste tørre kjeks.
Det ser grusomt ekkelt ut, men så lenge det hjalp trua jeg det nedpå :D

Raspet ingefær? Æ ikje det pyton? Tar ingefær tabletter mot kvalme, men hjelper ikke:p men vært litt bedre i dag så håper det går riktig vei nå:p vært kvalm siden eggeløsning:p hehe merklig!

Hadde nok vært topp, men har 3 unger på 2 4 og7 år å mann med reisejobb så blir ikke mye avslapping jeg får:p

Back
Topp